Fitness Seller

maak ik kans?

• Topic Starter Topic Starter
Serieus advies, eten omhoog, schoon eten, hard trainen en dan kom je over een jaar terug in de conditionering waar je nu in staat met betere massa, wat meer kwaliteit, en hopelijk heb je ook een goed stel benen er onder en dan ga je scoren.

hartelijk dank voor de tip. dat is ook een puntje voor mij massa winnen alleen gaat erg lastig als ecto.. in het begin at ik een heel bruin brood om aan te komen met van alles en nog wat, en kom ik nog niet boven de 90 kilo uit.
maar ik ga me best doen. ik weeg nu rond de 81 83 kilo en eet als onderhoud al tussen de 2900 en 3400 calorieen. benen heb ik eerste jaar niet getraind nu denk ik waarom heb ik dat niet gedaan. maar heb als aanleg een flink stel benen. train nu een half jaar serieus benen en squat setjes met 100 120 kilo. komt ook door het voetbal dat ik nog wel steveige benen heb denk ik.
verder advies om aan te komen ook al zijn er 1000 topics van. ik schiet dan altijd gelijk hoog in me vetpercentage gelijk naar 14 15% minder mooi maarja als het mij helpt om massa te winnen.

Net wat je zegt, borst is niet geweldig. Heb dat probleem overigens zelf ook hoor. Voor de rest wel lekker droog. Succes met massa pakken!

Stel jezelf de vraag, wil ik graag een wedstrijd draaien om te winnen? If so, flink aan het eten dan.

Echter kan ik aan je foto's zien dat je hard werk levert om er ripped bij te staan, wat ook zeker te warderen is. Dus ja, wat is van belang voor jou. Voor mij ben je met dergelijke conditionering ook hardcore, daar hoef je echt geen wedstrijd voor te draaien.

Stel jezelf de vraag, wil ik graag een wedstrijd draaien om te winnen? If so, flink aan het eten dan.

Echter kan ik aan je foto's zien dat je hard werk levert om er ripped bij te staan, wat ook zeker te warderen is. Dus ja, wat is van belang voor jou. Voor mij ben je met dergelijke conditionering ook hardcore, daar hoef je echt geen wedstrijd voor te draaien.

dankjewel. ik ben er zeker hard voor aant werk, maar ik wil graag wedstrijden gaan doen omdat ik dan ergens naar toe kan werken en mezelf weer naar een hoger niveau kan slepen gelijk weer extra motivatie. voor mij is het moeilijker om aan de 95 kg te komen dan aan 80 kg met 9% bf. en ja als ik zo blijf eten en ik gooi er nog een 500 a 1000 cal bovenop moet ik wel aankomen.

ik moet ook denk ik niet in een bodybuilding klasse meedoen omdat ik daar niet de bouw voor heb maar meer in de fitness omdat ik niet 1 meter 70 ben en 95 kilo weeg.

Wat een modderfokker,
die ader loopt gewoon helemaal vanaf je lala, door naar de onderkant van je borst!

Ik was ook zo dun toen ik 20 was en begon met trainen. (op dat papier dunne buik-huidje na dan)
Ben nu 8 jaar verder ben ik 40kg aangekomen waarvan ook wel 5%bf extra erbij.

dit is toch geen 10% check die buik ader 0-0. Mijn lichaam sterft voordat ik zo een ader te zien krijg. lucky you

Je staat er goed bij hoor, Killy heeft er een goeie concurrent bij! Flexcup volgend jaar gewoon doen, voorlopig cleanbulk en zonder roids wat eerder in je topic wel genoemd was. Succes man!

Lijkt me eerder 6%?

ziet er goed uit man! traps en borst is een aandacht's punt, maar wat een rug en die aders!

haha, bedankt voor de complimenten allemaal!

ben zelf ook tevreden met hoe ik er nu bij sta vet% weet ik niet precies. kan niet goed gemeten worden op de sportschool. maar doe altijd 2 metingen en neem daar het gemiddelde van en aan het begin van een ander schema doe ik het weer en dan kan ik zien of ik progressie heb geboekt.
alleen nu moet ik massa gaan pakken wat bij mij altijd tegenvalt. ik ben gelukkig nog steeds aant varieren met trainingen/eten en leer elke dag meer over hoe ik mijn lichaam het beste kan laten groeien. ik hoop dat dit nog een mooi jaar word en kijken hoe ik er over een x aantal maanden bijloop. zonde dat alleen rekeningen van de supps/voeding de pan uitreizen.

haha, bedankt voor de complimenten allemaal!

ben zelf ook tevreden met hoe ik er nu bij sta vet% weet ik niet precies. kan niet goed gemeten worden op de sportschool. maar doe altijd 2 metingen en neem daar het gemiddelde van en aan het begin van een ander schema doe ik het weer en dan kan ik zien of ik progressie heb geboekt.
alleen nu moet ik massa gaan pakken wat bij mij altijd tegenvalt. ik ben gelukkig nog steeds aant varieren met trainingen/eten en leer elke dag meer over hoe ik mijn lichaam het beste kan laten groeien. ik hoop dat dit nog een mooi jaar word en kijken hoe ik er over een x aantal maanden bijloop. zonde dat alleen rekeningen van de supps/voeding de pan uitreizen.

Hoeveel punts meting doe je? 4 punts zeker? En dan bisceps triceps buik rug (onder schouderbald) ?

Hoeveel MM heb je in totaal dan? Ben ik wel benieuwd naar :D
Ik zit momenteel namelijk op 23mm en sta er best chubby bij :D

Hoeveel punts meting doe je? 4 punts zeker? En dan bisceps triceps buik rug (onder schouderbald) ?

Hoeveel MM heb je in totaal dan? Ben ik wel benieuwd naar :D
Ik zit momenteel namelijk op 23mm en sta er best chubby bij :D

ja ik deed een jaar terug nog in het ziekenhuis een sport medische keuring toen dezen ze 4 punts meting. nu had ik bij een bestelling van bodyenfitshop zo plastic metertje erbij gekregen en kwam ik uit op 4/5%. en bij mij op de sportschool gaat het via zo weegschaal. meest betrouwbaar was in het ziekenhuis. ik ga even kijken bij me verzkering of ik nog zo keuring kan doen.
en 23mm hoeveel % is dat dan?

qxmq83.jpg

ff nieuw foto's gemaakt met instagram.
van 81 kg naar 85 kg op naar de 90:)

IMG_20120808_151714.jpg

IMG_20120808_151943.jpg

echt klasse, vind het knap kerel!

Voor zover ik kan zien op 2de foto loopt de schouder wat achter, voor de rest echt goed!

Ik zou je lekker inschrijven voor de flexcup ;)

Voor zover ik kan zien op 2de foto loopt de schouder wat achter, voor de rest echt goed!

Ik zou je lekker inschrijven voor de flexcup ;)

mwa eerst kijken hoe het er aan toe gaat dit jaar. dan nog een jaar keihard knallen en hopen dat ik progressie blijf boeken en fit blijf!

Terug
Naar boven