XXL Nutrition

Maakt Barack Obama kans?

Peiling Peiling Maakt hij kans

• Ja, zeker weten!

Stemmen: 5 26,3%
  • Ja, maar het zal wel gefraudeert worden.

Stemmen: 3 15,8%
  • Nee, zijn tegenstanders zijn beter.

Stemmen: 7 36,8%
  • Nee, en anders wordt het toch gefraudeert.

Stemmen: 4 21,1%

• Totaal stemmers
    19
Nee, want hij is een n*ger.

Gelet op het onzinnige wroeten in zijn verleden maakt hij denk ik weinig kans. De aantijgingen zijn al weerlegd, maar sommige zaken blijven toch wel doorgalmen.

Er wordt o.a. gezegd dat hij les heeft gekregen op een madrassa in Indonesie. Is niet waar, maar de schade is al gedaan. Zeker voor mensen die Fox alleen maar volgen, maar goed dat zijn overwegend geen Obama-stemmers. Fox was er weinig aan gelegen om het verhaal recht te zetten nadat ze met valse info kwamen.

nog vier jaar een republikein in het witte huis is het einde van de wereld, en dat meen ik serieus

Gore was ook populairder dan Bush en kreeg meer stemmen. Het ligt aan de kiesmannen (per district) of ze ervoor willen tekenen of de gekozen president ook daadwerkelijk in die stoel mag zitten.

Amerika blaat zo graag over hun eigen democratie, terwijl ze dat zelf helemaal niet zijn. Als de bevolking een leider kiest, mag dit niet door wie dan ook tegen gewerkt worden.

Helaas voor Obama zal zijn huidskleur er voor zorgen dat er in bepaalde zuidelijke staten (waar het laatst de slavernij werd afgeschaft en waar nog steeds veel rassenhaat heerst) een haatcampagne gestart worden. Of... de kiesmannen beslissen...

gefraudeerD

alsjeblieft, schrijf op zn minst je eigen taal goed

Zou het wel mooi vinden als hij wint, maar wat mrJ zegt, zolang het maar een democraat is... (tenzij Ahnuld er een gooi naar doet :D)

Wat betekent gefraudeert?

Nee ff serieus, van mij mag ie het worden, maar weet niet of hij de beste kandidaat is. Zou wel leuk zijn als er eens een gekleurde kandidaat president wordt. Maar laten we anders eerst beginnen met een vrouw.

Hillary heeft mijn stem

Terug
Naar boven