XXL Nutrition

Maandag begin van me eerste kuurtje Clenbuterol...doe ik het zo goed???

Ano_80

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
as maandag is het begin van me eerste kuurtje Clen.
Kheb nu Clen van Spiropent ..tabletjes à 0,02mg.
Degene die het voor me regelde zei dat je het beste week 1 op een halve per dag kan zitten en in week 2 één hele per dag.

Na wat rondgeneusd te hebben op het forum zie ik dat het merendeel opbouwt van 2 weken op en 2 weken af.

Nu heb ik voor me zelf het volgende opgesteld

Dag 1--->0,02mg
Dag 2--->0,04mg
Dag 3--->0,06mg
Dag 4--->0,08mg
Dag 5 t/m 14--->0,08mg

Dan 2weken niets om het lichaam te laten ontwennen...en dan weer 2 weken op met hetzelfde opbouwschema....dus wederom:

Dag 1--->0,02mg
Dag 2--->0,04mg
Dag 3--->0,06mg
Dag 4--->0,08mg
Dag 5 t/m 14--->0,08mg

Ik ben onderhand hééééél wat fatburners gewend ...me maximum ephedrine dosis bedraagt bijna 4 gram per dag...maar die persoon die het leverde zei dat ik het beter op zijn manier kan doen...en HELEMAAL geen cardio..omdat je dan veelste hoog met je hartslag zou gaan zitten...ook al doe je lichtintensief cardio...??? eeehm, wat vinden jullie van mijn kuurplan, oh mede BBer-broeders?:bow: Gewoon aanhouden?of toch maar zijn advies opvolgen?

Laatst bewerkt:
Opbouwen met clen is wel nodig..Luister wel naar je lichaam. (trillen, temp, etc)
Kijk welke dosis efficient voor jou is

• Topic Starter Topic Starter
dus een half tabletje van 0,01 is de eerste week is toch veel te weinig?ik kan in ieder geval een hoop hebben na al die ephedrine/ephedra shit..moet veel gebeuren wil me hartslag n tikkie hoger gaan.

Mahja..ik probeer t iig met dit schema wat ik heb opgesteld, mocht ik bij 0,06 al staan te trippen weten we iig wat me maximum is..dan hoeven we niet naar 0,08 :rolleyes:

dus een half tabletje van 0,01 is de eerste week is toch veel te weinig?ik kan in ieder geval een hoop hebben na al die ephedrine/ephedra shit..moet veel gebeuren wil me hartslag n tikkie hoger gaan.

Mahja..ik probeer t iig met dit schema wat ik heb opgesteld, mocht ik bij 0,06 al staan te trippen weten we iig wat me maximum is..dan hoeven we niet naar 0,08 :rolleyes:

nahja, iig rustig beginnen lijkt me en dan de dosis opvoeren zolang het dragelijk is

Hey kerel. Ik zit er nu zelf ook een weekje aan.
Ik zou iets rustiger opbouwen aangezien het goedje een halfwaardetijd heeft van 36 uur.
Wanneer je op dag 1 0,02 mg neemt, is hier op dag 2 nog meer dan de helft van over.
Wanneer je op dag 2 0,04 mg neemt, heb je er dus ook nog meer dan 0,01 mg van dag 1 bij zitten. Je zit dan al op > 0,05 mg.
Op dag 3 zit je door het cumulatieve effect (ondanks dat je 0,06 mg neemt) dan al op meer 0,085 mg.
Bouw dus rustiger op:

Dag 1-2 --> 0,02 mg
Dag 3-4 --> 0,04 mg
Dag 5-6 --> 0,06 mg

En dan moet je nog maar afwachten of je daarna naar 0,08 toe kunt werken.

Succes ermee.
Hoeveeh kcal. ga jij onder je onderhoud zitten?

Thanx Bro :D ...dan gaat dat spul toch nog wat langer mee...hoef ik niet alvast nog meer te bestellen.

Eeeehm..me cut-dieet bedraagt 2280 kcal met 40%kH, 40% EW en 20%vet
Me onderhoudsniveua is normaal gesproken 3000-3100, maar gezien n ellendige ENDO ben...moet ik wel laag zitten :mad:

Maarre, nog n vraagje by the way...kheb vdaag me eerste tabletje spiropent achter de kiezen...voel dr nix van...kan het zijn dat je door veelvuldig gebruik van ephedra een soort van resistentie hebt opgebouwd aangezien je hartslag niet omhoog wil???

Big'r zei:
Hey kerel. Ik zit er nu zelf ook een weekje aan.
Ik zou iets rustiger opbouwen aangezien het goedje een halfwaardetijd heeft van 36 uur.
Wanneer je op dag 1 0,02 mg neemt, is hier op dag 2 nog meer dan de helft van over.
Wanneer je op dag 2 0,04 mg neemt, heb je er dus ook nog meer dan 0,01 mg van dag 1 bij zitten. Je zit dan al op > 0,05 mg.
Op dag 3 zit je door het cumulatieve effect (ondanks dat je 0,06 mg neemt) dan al op meer 0,085 mg.
Bouw dus rustiger op:

Dag 1-2 --> 0,02 mg
Dag 3-4 --> 0,04 mg
Dag 5-6 --> 0,06 mg

En dan moet je nog maar afwachten of je daarna naar 0,08 toe kunt werken.

Succes ermee.
Hoeveeh kcal. ga jij onder je onderhoud zitten?

Kweet ook wel datje dr ongeveer 500 onder moet moet zitten...zeg maar 2500 in mijn geval, maar het slaat maar niet aan qua dieet..dus verlagen beetje bij beetje. Op zich niets mis mee, maar vet verbranden gaat bij mij nog langzamer dan verf zien drogen :mad: dus dan maar 200-2250 kcal extra lager zitten.

Maarre, nog n vraagje..is dit je eerste keer datje aan de clen zit? merk je op dag 1 al wat en hoever ga je qua dosering?over de 0,1 mg heen?+/- 5 tabletjes?

Nederig wacht ik op een antwoord:bow: :D

Denk dat je tolerantiegrens aanzienlijk kan zijn opgerekt door efedrine. Ging ik vroeger uren als een speedkip tekeer op 30mg/200mg caff., nu bij 60mg/600mg caff in 1 keer is er nix aan de hand. Zelfde geldt voor clen, kan in 4 dagen door naar 120mcg zonder problemen. Geen shakes, geen concentratiestoornissen, noppes en hartslag bij rust 80. Kan zelfs koffie blijven drinken :cool:

hmmm..nahja..ik zat in ieder geval op een gegeven moment op 4 caps á 840 mg...das bijna 3,5 gram ephedrine..wel kurkdroog..maar me rikketik von t geloof ik niet zo fijn...kheb t ook maar 3-4 dagen volgehouden met 4 caps. maarre...voor de eerste keer kuren met Clen...niet verder gaan dan 0,100 mg? ???

RobertHosper zei:
hmmm..nahja..ik zat in ieder geval op een gegeven moment op 4 caps á 840 mg...das bijna 3,5 gram ephedrine..wel kurkdroog..maar me rikketik von t geloof ik niet zo fijn...kheb t ook maar 3-4 dagen volgehouden met 4 caps. maarre...voor de eerste keer kuren met Clen...niet verder gaan dan 0,100 mg? ???
Gelezen dat alles meer dan 140mcg zinloos is, maar durf ik geen eed op te zweren.

Caps? Wat voor caps. Bedoel je stackers?

RobertHosper zei:
die ephedra cap svan 840mg bevat geloof ik 12 mg ephedrine....dus je zat ronde de 50mg ephedrine...

dennis999 zei:
en dat valt wel mee toch? nam je ook in combi met caffeine en yohimbe en of asprine?

Het waren ECA stacks...dus Ephedrine Caffeine Aspirine in één.mahja...me eerste Spiropentje 8er de kiezen...nie veel gemerkt..overmorgen maar 2 slikken..de halfwaarde bedraagt toch 36 uur?

RobertHosper zei:
Kweet ook wel datje dr ongeveer 500 onder moet moet zitten...zeg maar 2500 in mijn geval, maar het slaat maar niet aan qua dieet..dus verlagen beetje bij beetje. Op zich niets mis mee, maar vet verbranden gaat bij mij nog langzamer dan verf zien drogen :mad: dus dan maar 200-2250 kcal extra lager zitten.

Maarre, nog n vraagje..is dit je eerste keer datje aan de clen zit? merk je op dag 1 al wat en hoever ga je qua dosering?over de 0,1 mg heen?+/- 5 tabletjes?

Nederig wacht ik op een antwoord:bow: :D

Ik zit zelf ook 1000 kcal. onder onderhoud, gaat me anders ook te langzaam.

Is voor mij de eerste keer clen ja. Heb hiervoor nooit iets gebruikt: geen ephedra, drink ook geen koffie. Was tot nu toe dus maagdelijk schoon ja. :D
Wanneer je op dag 1 niks voelt kun je er gemakkelijk nog wel 0,02 mg bijnemen. Helemaal met jouw ephedra-verleden. Misschien kun je zelfs al op dag 1 naar 0,06 mg. Je mag op dag 1 best iets voelen hoor!
Maar stel dat je op dag 1 0,06 mg kunt hebben, houdt het hier dan een paar dagen bij. En ga dan op dag 4 pas hoger zitten.

hmm..sjah..ik voel wel een beetje licht shaky-gevoel nu...maar het is niet hinderlijk ofzo...denk dat ik morgen op de 0,04 ga zitten en dan over 3 dagen op de 0,06...alhoewel ik dan een concentratie van 0,05 te voorduren krijg aangezien de halfwaarde dan 0,01 mcg is. twijfel twijfel...:(

ik probeer als dan alles meevalt het op te bouwen tot 0,1mcg op dag 12..en dan op de laatste dag van de 2weken-periode op de 0,12 te zitten ...en dan 2 weken dr vana f..en vervolgens weer 2 weken op met iets hogere opbouwdosis..iemand nog op- of aanmerkingen? ;) :D

nou..dag 2...alleen een beetje suf..maar kvoel wel dattet nog doorgaat..morgen maar tot 0,04 mcg verhogen..benieuwd :D

Wel ff de mcg en de mg's uit elkaar houden bro.

RobertHosper zei:
nou..dag 2...alleen een beetje suf..maar kvoel wel dattet nog doorgaat..morgen maar tot 0,04 mcg verhogen..benieuwd :D

trouwens ik heb me hier weleens laten vertellen dat je beter pas aan de clen kan gaan als je al best laag in je BF zit en dat zit deze gozer niet echt naar mijn idee.

en je BF is naar eigen zeggen 14-18%. 14 en 18% is nogal een verschil. denk je dat je dit hebt of heb je het laten meten.

Laatst bewerkt:
Bij clenbuterol heb ik altijd het idee van een koeien hoestdrankje dat kanker aan je ballen veroorzaakt. Of dit echt waar is weet ik niet, maar ik vond wel de volgende link, waarin wordt beweerd dat clenbuterol wel een spiervergrotend effect had, maar dat daadwerkelijke krachtvergroting achter bleef.

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik je stats bekijk, denk ik dat je meer hebt aan er gewoon als een beest tegen aan te gaan, de sterkste bodybuilders zijn de grootste.... Tuurlijk is het zo dat het bij bodybuilding niet in essentie gaat om hoeveel gewicht je verzet, maar hoe hard en mooi je groeit. Maar iemand die 200 kilo een aantal keer kan squatten, zal zich niet echt zorgen hoeven maken over z'n benen mijns inziens.

http://www.musclemayhem.com/front/content/view/72/95/

Je bent natuurlijk vrij om te doen wat je wil, maar ik ga me morgen weer helemaal afbeulen met het weerstand bieden aan de zwaartekracht. (maar ik ben dan natuurlijk ook maar een nOOb......)

Terug
Naar boven