- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
as maandag is het begin van me eerste kuurtje Clen.
Kheb nu Clen van Spiropent ..tabletjes à 0,02mg.
Degene die het voor me regelde zei dat je het beste week 1 op een halve per dag kan zitten en in week 2 één hele per dag.
Na wat rondgeneusd te hebben op het forum zie ik dat het merendeel opbouwt van 2 weken op en 2 weken af.
Nu heb ik voor me zelf het volgende opgesteld
Dag 1--->0,02mg
Dag 2--->0,04mg
Dag 3--->0,06mg
Dag 4--->0,08mg
Dag 5 t/m 14--->0,08mg
Dan 2weken niets om het lichaam te laten ontwennen...en dan weer 2 weken op met hetzelfde opbouwschema....dus wederom:
Dag 1--->0,02mg
Dag 2--->0,04mg
Dag 3--->0,06mg
Dag 4--->0,08mg
Dag 5 t/m 14--->0,08mg
Ik ben onderhand hééééél wat fatburners gewend ...me maximum ephedrine dosis bedraagt bijna 4 gram per dag...maar die persoon die het leverde zei dat ik het beter op zijn manier kan doen...en HELEMAAL geen cardio..omdat je dan veelste hoog met je hartslag zou gaan zitten...ook al doe je lichtintensief cardio...
eeehm, wat vinden jullie van mijn kuurplan, oh mede BBer-broeders?
Gewoon aanhouden?of toch maar zijn advies opvolgen?
Kheb nu Clen van Spiropent ..tabletjes à 0,02mg.
Degene die het voor me regelde zei dat je het beste week 1 op een halve per dag kan zitten en in week 2 één hele per dag.
Na wat rondgeneusd te hebben op het forum zie ik dat het merendeel opbouwt van 2 weken op en 2 weken af.
Nu heb ik voor me zelf het volgende opgesteld
Dag 1--->0,02mg
Dag 2--->0,04mg
Dag 3--->0,06mg
Dag 4--->0,08mg
Dag 5 t/m 14--->0,08mg
Dan 2weken niets om het lichaam te laten ontwennen...en dan weer 2 weken op met hetzelfde opbouwschema....dus wederom:
Dag 1--->0,02mg
Dag 2--->0,04mg
Dag 3--->0,06mg
Dag 4--->0,08mg
Dag 5 t/m 14--->0,08mg
Ik ben onderhand hééééél wat fatburners gewend ...me maximum ephedrine dosis bedraagt bijna 4 gram per dag...maar die persoon die het leverde zei dat ik het beter op zijn manier kan doen...en HELEMAAL geen cardio..omdat je dan veelste hoog met je hartslag zou gaan zitten...ook al doe je lichtintensief cardio...
eeehm, wat vinden jullie van mijn kuurplan, oh mede BBer-broeders?
Gewoon aanhouden?of toch maar zijn advies opvolgen?
Laatst bewerkt:

...dan gaat dat spul toch nog wat langer mee...hoef ik niet alvast nog meer te bestellen.