MuscleMeat

Maart kuurtje

ira

Cool Novice
Waardering
0
hallo mannen,

ik ga op 1 maart beginnen met me nieuwe kuur. dus ik heb jullie menningen nodig om te kijken wat het beste is.

ben 21 jaar oud
83kg
13%bf
1,82 m
2,5 jaar trainen

ik heb hiervoor al 2x dianabol only gedaan maar nu wil ik voor eerste keer een echte kuur gaan doen. graag hoor ik jullie adviezen:

kuurschema:
week 1/10 500 mg test GG
week 1/8 200 mg trenbolone GG
week 1/4 30mg dianabol EPL
week 13/16 nakkur nolvadex

doel:
ik wil met deze kuur veel kilotjes winnen waar heel winig vet ertussen komt. dus meer spiermassa dan vet..

ik heb op andere topic's gekeken en iedereen begint met test en deca als eerst kuur maar ik heb deze schema gekozen. wat vinden jullie van?

ik ga van deze kuur een logboekje maken, dan kunnen jullie het resultat volgen. alvast bedankt allemaal!!!

Je stats zijn niet om naar huis te schrijven, maar ik heb zo het idee dat de tren overbodig is. De test en dianabol is denk wel genoeg

Kuur ziet er goed uit vind ik. Eigenlijk niets op aan te merken.

Trenbolone is voor gevorderden. Beter wacht jij daar mee...

Wat denk je van Test/Boldenone of van Test/Winny??
Allebei goede kuren zonder te veel vet of vocht!

• Topic Starter Topic Starter
mag ik vragen waarom zeggen jullie dat ik beter geen trenbolone zou gebruiken? terwijl dat er heel veel mensen goede ervaringen mee hebben.. ???

bedankt voor reacties!!

trenbolone is te heftig voor een beginner,
kijk eerst maar eens wat de testo met je doet want dat zal je nog erg verbazen wat er allemaal met je gebeurd....is apsoluut niet te vergelijken met een diana only.

de trenbolone kan later altijd nog, nooit direct naar het zwaarste grijpen

ten eerste is dianabol vader der anabolen..
ten tweede heb je geen zware kuur en ziet e3r heerlijk uit..

Kuur ziet er op zich goed uit, ik zal alleen met jou stats (kuurverleden?) de tren achterwege laten.
Succes

Kuur is prima zoals deze is.
Met het juiste voedingsprogramma is jouw doel goed haalbaar!

Kuur ziet er goed uit vind ik. Eigenlijk niets op aan te merken.

mee eens, die tren gaat hij op 200mg zetten dat kan geen kwaad,

Goede kuur, naakuur eerste week 40mg nolvadex en 50mg clomit.
en daarna week 2,3 40mg nolva week 4 30mg.

succes

bedankt allemaal!! dus ik ga spullen kopen zoals nu op schema staat en nog 20 dagen w8en :D k*t,, dats lang,,,,

maar ik zal me in die 20 dagen goed voorbereiden..

over 20 dagen komt een logboekje op de website, daar kunnen jullie volgen wat de stats is..

nogmaals bedankt iedereen!!

welke merken zijn goed en beetje betrouwbaar?
voor tren en test: GG of GS
en dianabolen: EPL

dit ga ik bestellen, goed toch????

Waarom schreeuwt iedereen altijd dat tren geen beginners spul is, als jij weet dat je sides zou kunnen krijgen en je je daarop voorbereid hoef je het zeker niet laten. Resultaten zijn vaak erg goed, dus waarom zou je het niet gebruiken.

Waarom schreeuwt iedereen altijd dat trenbolone geen beginners spul is, als jij weet dat je sides zou kunnen krijgen en je je daarop voorbereid hoef je het zeker niet laten. Resultaten zijn vaak erg goed, dus waarom zou je het niet gebruiken.

Omdat als je gyno krijgt je niet weet of je gevoelig bent voor Test gerelateerde gyno (aromatose) of gevoelig bent voor tren gerelateerde gyno (Prolactin). Daarom eerste kuur geen Tren in mijn opinie.

Omdat als je gyno krijgt je niet weet of je gevoelig bent voor Test gerelateerde gyno (aromatose) of gevoelig bent voor trenbolone gerelateerde gyno (Prolactin). Daarom eerste kuur geen Tren in mijn opinie.

Zit idd wat in , maar gyno is te bestrijden en evt ook te verwijderen :D
Maatje van me heeft 't weg laten halen in BE , 1 week wachttijd maar, was een reactie op de test waar ie nu weer volop aan zit ;)

Zit idd wat in , maar gyno is te bestrijden en evt ook te verwijderen :D
Maatje van me heeft 't weg laten halen in BE , 1 week wachttijd maar, was een reactie op de test waar ie nu weer volop aan zit ;)

Ja ik snap je punt. Maar bestrijdinge methodes zijn anders. Daarom kan je beter eerst kijken of je van Test gyno krijgt. Dan gooi je er nolva tegen aan. Krijg je het niet en tijdens je tren kuur wel dan weet je dat je iets moet gaan doen met B12 of Bromo of T3.

Als je meteen Test/Tren draait zal je dus beide opties moeten aanpakken en dat kan je gains gaan kosten. En het kost je geld.

Ja ik snap je punt. Maar bestrijdinge methodes zijn anders. Daarom kan je beter eerst kijken of je van Test gyno krijgt. Dan gooi je er nolvadex tegen aan. Krijg je het niet en tijdens je trenbolone kuur wel dan weet je dat je iets moet gaan doen met B12 of Bromo of T3.

Als je meteen Test/Tren draait zal je dus beide opties moeten aanpakken en dat kan je gains gaan kosten. En het kost je geld.

Makes sence ,....agreed ;)

Terug
Naar boven