Jamesss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 40kg
Ja we zijn goed bezig zo na het stappen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch niet te veel gezopen he James??
Ben net terug van werk... pff, toch apart dat horecawerk![]()

Omdat als je gyno krijgt je niet weet of je gevoelig bent voor Test gerelateerde gyno (aromatose) of gevoelig bent voor trenbolone gerelateerde gyno (Prolactin). Daarom eerste kuur geen Tren in mijn opinie.
jongens, ik hebt echt jullie hulp nodig![]()
kunnen jullie voor mij een kuurtje maken met een schema aub en hoeveel mg's enzo..
stats kunnen jullie op 1e pagina al zien en mijn doel staat er ook bij. ik w8 op jullie reactie. alvast bedankt bro's..

mee eens, die trenbolone gaat hij op 200mg zetten dat kan geen kwaad,
Goede kuur, naakuur eerste week 40mg nolvadex en 50mg clomit.
en daarna week 2,3 40mg nolvadex week 4 30mg.
succes

dat heeft niks met lui te maken, ik zwerf hier dag en nacht en lees ook heel veel, maar ik heb jullie hulp nodig.
ik d8 dat deze kuur al goed was, maar blijkbaar niet. en iedereen zegt hier anders dan de andere.
volgens mij ben jij lui om mij te helpen![]()
![]()
Omdat als je gyno krijgt je niet weet of je gevoelig bent voor Test gerelateerde gyno (aromatose) of gevoelig bent voor trenbolone gerelateerde gyno (Prolactin). Daarom eerste kuur geen Tren in mijn opinie.
ik zou de dianabol weglaten en turinabol in de plaats nemen![]()

vantevoren niet de pct vastleggen
net zolang doen tot alles weer redelijk in orde is.
mss clomid toevoegen? vind ik persoonlijk meerwaarde hebben.

vantevoren niet de pct vastleggen
net zolang doen tot alles weer redelijk in orde is.
mss clomid toevoegen? vind ik persoonlijk meerwaarde hebben.

helaas ga ik niet met je mee.
1 van de redenen dat je nakuur doet is toch sneller herstel, hoe snel je herstelt hoe meer massa je kunt vast houden.
Voor snel herstel moet je eerste week minimaal 40mg tamoxifen innemen, en liefst 50mg clomit erbij. en week 2,3 30mg tamoxifen week 4 20mg.
dit baseer ik op, wat ik gelezen heb en eigen ervarigen.
Mensen hoeven niet met me eens te zijn, ik vind deze doseringen goed voor PCT.

Effect of lower versus higher doses of tamoxifen on pituitary-gonadal function and sperm indices in oligozoospermic men.
Dony JM, Smals AG, Rolland R, Fauser BC, Thomas CM.
Administration of the antiestrogen tamoxifen for one month to 12 patients with idiopathic oligozoospermia significantly increased the mean basal testosterone (T) level and the responses of luteinizing hormone (LH) and follicle stimulating hormone (FSH) to constant luteinizing hormone releasing hormone (LHRH) infusion but did not significantly influence the mean oestradiol (E2) levels or the E2 over testosterone ratio. Mean sperm concentration and total sperm output increased by about 70% after a mean treatment period of 5.5 +/- 0.4 months. No statistically significant difference was found between the two subgroups of patients treated with either the lower (5 or 10 mg once daily) or higher dose of tamoxifen (10 mg twice daily) with respect to basal or LHRH stimulated gonadotropin and testosterone response or the E2/T ratio and the effect on sperm density and total sperm output. In both subgroups the sperm motility and morphology remained unchanged. In conclusion higher doses of tamoxifen in this study prove not to be superior to lower doses in improving mean sperm density and total sperm output. The relative small percentage of patients achieving normalisation of only these sperm parameters pleads for further search for more effective selection of patients and other more effective treatment modalities in patients with idiopathic oligozoospermia.