Lumey
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik kom net achter de telefoon weg, en ik zit hier echt te trillen. Net belde een maatje van me op, dat een andere maat van me in het ziekenhuis ligt in Berlijn waar hij op stedentrip was. Hij heeft een auto ongeluk gehad, ergens in Berlijn en hij ligt zwaargewond op de Intensive Care. Of hoe ze dat daar ook noemen in Duitsland.Echt ****ed op, het liefst ga ik direct naar Berlijn maar het is beter van niet zeggen zijn ouders ( heb ze direct gebeld van hoe of wat). Waarschijnlijk gaan we overmorgen met een groepje vrienden naar Duitsland. Zijn ouders zijn nu al onderweg hoorde ik net. Helaas kunnen we niks doen, alleen afwachten en hopen dat ''het allemaal wel meevalt''.
Maar echt weer ****ed up, ik ken hem niet beter als een jongen die absoluut geen risico neemt, ik weet niet wat de oorzaak is maar het lijkt me op het eerste gezicht sterk dat het zijn schuld is. Maar ja, je weet nooit natuurlijk. Hij was altijd al voorzichtig, toen we een jaar of 16 waren en de auto van een maatje zn ouders hadden meegenomen om een stukje te touren wilde hij niet eens mee. Terwijl we beloofd hadden niet te hard te rijden. En nu is het echt luguber dat hem dit moet overkomen, altijd zo voorzichtig, vage shit dat ik hier nou weer aan moet denken.
Maar echt weer ****ed up, ik ken hem niet beter als een jongen die absoluut geen risico neemt, ik weet niet wat de oorzaak is maar het lijkt me op het eerste gezicht sterk dat het zijn schuld is. Maar ja, je weet nooit natuurlijk. Hij was altijd al voorzichtig, toen we een jaar of 16 waren en de auto van een maatje zn ouders hadden meegenomen om een stukje te touren wilde hij niet eens mee. Terwijl we beloofd hadden niet te hard te rijden. En nu is het echt luguber dat hem dit moet overkomen, altijd zo voorzichtig, vage shit dat ik hier nou weer aan moet denken.