AndroidHealthClinic

Maatje van me ligt in het ziekenhuis

Hoe is het nu met je ''maat''?

sterkte gozer. Hopelijk hersteld hij snel.

Het gekke is dat mensen die roekeloos rondvlamme (bezopen) er altijd goed vanaf komen. iig sterkte ermee Lumey, tis k*t als je maat er ligt :(

Zo raar is dat niet. Heeft namelijk te maken met je reactie op een botsing. Wakkere en nuchtere mensen zijn te gespannen en breken en scheuren alles af bij een botsing. Slapende mensen zijn te slap en daarbij scheurt ook vanalles. Dronken mensen verkeren in de ideale staat om grote klappen op te vangen.

Hopelijk is alles oke met je vriend, Lumey.

Sterkte ermee, maat. Hou de goede hoop er ın.

Zo raar is dat niet. Heeft namelijk te maken met je reactie op een botsing. Wakkere en nuchtere mensen zijn te gespannen en breken en scheuren alles af bij een botsing. Slapende mensen zijn te slap en daarbij scheurt ook vanalles. Dronken mensen verkeren in de ideale staat om grote klappen op te vangen.

Dat is dan wel waar ja, maar ik bedoel ook bv dat mensen die op de vlucht voor de politie zijn en een ongeluk veroorzaken er vaak met een paar schrammetjes vanaf komen

sterkte

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is het nu met je ''maat''?

Goed bedankt voor je steun. Hij is nu van de IT af, en is inmiddels buiten levensgevaar. Dus het gaat al beter met hem. Afwachten dus wanneer hij naar Nederland komt, of dat hij in Duitsland blijft.

Bedankt voor jullie steun:)

sterkte lumey en wens je maatje een voorspoedig herstel....

Sterkte kerel! :(

jeetje das minder! heel veel sterkte en hopen op een goede afloop!

Dat is wel erg kort door de bocht. Zal hier en daar wel eens meespelen maar ontspannen zijn gaat je echt zelden redden in een crash. Ik heb trouwens ook meerdere mensen gekend die zichzelf met alcohol op hebben doodgereden helaas.

Goed bedankt voor je steun. Hij is nu van de IT af, en is inmiddels buiten levensgevaar. Dus het gaat al beter met hem. Afwachten dus wanneer hij naar Nederland komt, of dat hij in Duitsland blijft.

Bedankt voor jullie steun:)

Gelukkig man, sterkte er mee.

Klinkt raar, maar het is idd zo, ook de kans op een eventuele overbelasting van het vaatstelsel/hart is bij gespannen mensen veel groter bij een hyper(pijn)(sensatie)prikkel. Eigenlijk is het ook logisch, bij al zo'n explosieve gespannen klap is algehele rust essentieel.

Ga maar eens in een achtbaan met je handen over elkaar op je benen zitten en 'laat je gaan' alsof het allemaal niets boeit. Is de opwinding ook veel minder.

Bij een bungeejump merkte ik ook dat losse ademhaling het allemaal veel relaxter maakt.

En toen was'ie gebanned :scratch:

Update: Het was allemaal nep, lumey deed het voor de karma.

Bert sjaak zegt:
zal ff in je topic reageren
Bert sjaak zegt:
dat het nep was
Jorge zegt:
haha is goed
Jorge zegt:
ben toch al banned ja
Jorge zegt:
dat ik dit deed voor karma

Das echt triest dan.??? Is niet echt iets om mee te spotten.

Terug
Naar boven