AndroidHealthClinic

Mac & Cheese met Whey - 5 voor 1 euro!!

Shugga

Advanced Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m97
Massa
95kg
Vetpercentage
14%

Volgens de Super de Boer gast hebben ze hem bij 6 vestigingen in Zuid Holland

Ik was vandaag in de Super de Boer, en wat zag ik daar?
5 pakken Mac en Cheese van TestiBon voor maar 1 euro.

D8 eerst, zal wel rommel zijn, maar dit staat er op de verpakking:
Macaroni, Whey, Flour, Salt, Vegetable Oil (iets minder)

En nu de klapper, bij de specificatie;

Cheddar Cheese, Whey protein Concetrate, Casseinate, natural aromas

Totale voedingswaarde per portie:

Eiwit: 32g Carbs: 134g Fat: 4g Sugar: 0g

Lijkt me een PERFECTE maaltijd voor na de training, als je in de bulk zit.

En voor die prijs, heb hem net gegeten, smaakt erg goed!

Volgens de Super de Boer gast hebben ze hem bij 6 vestigingen in Zuid Holland, dus kijk even bij jou lokale of ze hem hebben, zolang de vooraad strekt, 5 porties (individueel verpakt) voor maar 1 EURO!!

Wat moet dat zijn dan? Soort van cheeseburger ofzo of wat??

#edit

oh macaronie met kaas? In zo'n zakje zeker waar je heet water aan toe moet voegen?

Mmm per zakje 32 gram eiwitten?? Kan toch nooit?!?!?

Wat moet dat zijn dan? Soort van cheeseburger ofzo of wat??

#edit

oh macaronie met kaas? In zo'n zakje zeker waar je heet water aan toe moet voegen?

Mmm per zakje 32 gram eiwitten?? Kan toch nooit?!?!?

32 gram eiwitten en 5 gram zout ftw

Je zal je nog verbazen waar overal wei en caseïne inzit. En om dit nou een PERFECTE maaltijd te noemen voor na de training........

dam unbelieveble!

Je zal je nog verbazen waar overal wei en caseïne inzit. En om dit nou een PERFECTE maaltijd te noemen voor na de training........

2lt3sjb.gif
Ben ik met je eens.

Ik houdt het gewoon bij een mix van whey en dextrose.. Zo duur is dat niet en het ligt niet zwaar op de maag..

134gr carbs jezus,

@men, de persoon die 5 van die pakjes per dag vreet zal wel een mooie winter "vachtje" aan maken voor zijn winter slaap....

33dfd6e.gif
dat kan nooit

• Topic Starter Topic Starter
134gr carbs jezus,

@men, de persoon die 5 van die pakjes per dag vreet zal wel een mooie winter "vachtje" aan maken voor zijn winter slaap....

Ik eet er 1 na de training, das dus 4x per week.
Ideaal voor hardgainers

Het staat erop dus het is zo :)

Normaal zijn ze 1 euro per stuk, maar ze hebben een bulk, vandaar de prijs. Ik vind het echt top.

Why the negative karma? Dont shoot the messenger...

Prijs/kwailiteit dan he, toch netjes zo'n combo van verschillende carbs en whey concentraat.
Maar los van perfectie, het blijft een gode tip toch? en die zijn altijd welkom....

Bestaan die carbs voor een groot deel uit complexe kh of suikers?

hey

Shugga waar train jij trouwens?

Ja, je moet toch wat eten. misschien kun je ze bij Kneet's verkopen voor 1 euro per stuk :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja, je moet toch wat eten. misschien kun je ze bij Kneet's verkopen voor 1 euro per stuk :D

Gehehe, word ik wel ff hardhandig wijzer gemaakt denk ik :)
Maar idd, je moet toch wat eten, en als je binnen 2 minuten iets lekker te vreten wil hebben met best degelijke voedingswaarde (zeker voor postWO) dan is dit een goede optie.

Ze hebben nog dozen vol staan hier (Super de Boer, Megastores, Den Haag)

hahah

Kneet's Gym, den haag, the one and only, nevah lonely, the GREATEST GYM IN THE WORLD :D:D:D

Haageneesuh ik train in rotterdam ben nu nog in opbouwfase met volumetraining maar wil in toekomst over twee a drie ( hoe bedoel je toekomstplanning) wil ik gaan trainen bij Body Improvement te Rotterdam.

Terug
Naar boven