Ben wel weer eens toe aan een nieuw rekenmonster, aangezien het meeste wat ik heb staan uit de tijd komen dat het gros van de forum gebruikers nog naar eikeltjes aan het zoeken waren(P2-P4 voor het grootste deel
).
Eigenlijk heb ik altijd mijn ding kunnen doen op die computers, maar nu ik meer met video bezig ben en een after effects cursus volg merk ik gewoon dat de hardware verre van toereikend is.
De computer ga ik dus ook alleen gebruiken voor After Effects/Photoshop en andere Adobe producten die wat meer van de computer vereisen, games speel ik niet, budget ligt rond de £2000, iets meer mag evt. ook.
Dus waar zal ik voor gaan een pc of een mac?
).Eigenlijk heb ik altijd mijn ding kunnen doen op die computers, maar nu ik meer met video bezig ben en een after effects cursus volg merk ik gewoon dat de hardware verre van toereikend is.
De computer ga ik dus ook alleen gebruiken voor After Effects/Photoshop en andere Adobe producten die wat meer van de computer vereisen, games speel ik niet, budget ligt rond de £2000, iets meer mag evt. ook.
Dus waar zal ik voor gaan een pc of een mac?