XXL Nutrition

machtig megalomaan mooie mijlpaal!!! ---- 10.000 karmapunten ----

Bezoekers in dit topic

builderB

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
13.868
Waardering
99
ohw ja, bij deze natuurlijk ook bedankt voor de ondertussen alweer 9000+ karma punten! :D

Ik zie jullie PM's en post natuurlijk graag tegemoed.
misschien dat er op wat meets ook ruimte is voor dingen als 2 person deadlifts? organiseren maar!

Dit schreef ik op 8 november. Ik was toen de trotse bezitter van iets meer dan 9000 karma punten.
Nu, tien dagen later heb ik 1000 karmapunten meer. Een totaal van 10000+
I'm touched.
Ga vooral zo door!

Na een zware dag die om 8 uur begon met gesprekken over de dood, een zware maaltijd in een fijn restaurant ter ere van de 91e verjaardag van mn lieve omaatje in de achterhoek (reizen dus), weer terug, tweede dienst werken en om kwart voor elf klaar zijn, is dit een mooie afsluiting van mn dag. Ik hef er een glas op! (en op mn oma, dat ik maar veel van haar genen geerfd mag hebben. Wat geloof ik wel redelijk snor zit :D)

:banana:

:hedbang: :hedbang: :hedbang: :orly: :nowai: :yarly: :hedbang: :hedbang: :hedbang:


;) :) :D :haar: :roflol: :laugh: :eek2: :eek!: :lol: :haha: :meal: :lick: :klink: :popcorn: :burger: :bierbang: :zuip: :brew: :rocker2: :banana: :evilnana: :lifter: :rocker: :dance: :rocknana: :wl: :aai: :heart: :ds: :kiss: :hornyna: :bj: :facial: :knipoog: :P :grinny: :booty: :bow: :fu: :nut: :wave: :hello: :thumb: :birthday: :eyebrow: :devil: :evil: :spaz: :study: :yes: :moon: :thumbup: :wave2: :thumbs: :clap: :nanner:

tuurlijk karma voor iedereen die het aantal smiley's tot hier heeft doorgelezen :D (en zolang de voorraad strekt)
 
Feli, heb ook al meer dan de 10 k.
 
Nog maar 10 k? ik zit al bijna aan de 20 k

toch gefeliciteerd
 
he erg cool hoor die karma punten :cool:




Maar ik ben net lekker gepijpt :p
dat is toch veel cooler? :o


:D
 
Gefeliciteerd :) Daar ben ik nog lang niet.. moet nog +/- 2400..
 
jopie is ook nog geen haar veranderd zie ik :D

ontopic: nog 8500 te gaan :o
 
Moved. Stelletje karmasletten!
 
Gefeliciteerd bro!:birthday:

Ik moet nog 1500 punten, dus over anderhalve maand heb ik ook mijn mijlpaal:D
 
omg nog een karmaslettende spammert erbij :eek:

maar gefeli hoor :P mooie paalmijl

[edit: aangezien iedereen et doet, ik mot nog maar een beetje voor "God", ben zowiezo al een godenzoon maar toch]
 
.......

++

......
 
Het duurt niet lang meer alvorens ik er 30000 heb.
 
Jij bent blij, succes!
 
Dude je bent nu eenmaal geweldig BRAM 4 PRESIDENT en succes met de knee!
 
Gefeliciteerd Builder.
Ik zit zelf nog maar iets over de 2.000 punten, moet hier nog een heleboel gaan spammen voor ik aan 10.000 zit ;)
 
Back
Naar boven