XXL Nutrition

Mager cacaopoeder in België

Maarten1230

Cool Novice
Waardering
4
Heey beste leden!

Weet er toevallig iemand waar ik mager cacaopoeder zonder toevoegingen kan kopen in België?
Ik heb me al rot gezocht in verschillende supermarkten, maar ik kan het nergens vinden...

Alvast bedankt!

Delhaize, productnaam is Kwatta; gele verpakking met rode letters. Je vind het terug bij de koffie normaal, is 100% cacao.

EDIT: Ik zie dat je magere wilt, weet niet wat je daar precies mee bedoelt? Ik zou gewoon bovenstaande nemen. Cacaobonen zouden natuurlijk nog beter zijn :)

hier in ned gewoon in de supermarkt :)
niet in belgie?

• Topic Starter Topic Starter
hier in ned gewoon in de supermarkt :)
niet in belgie?

Nee... jammer genoeg niet... =(

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Delhaize, productnaam is Kwatta; gele verpakking met rode letters. Je vind het terug bij de koffie normaal, is 100% cacao.

EDIT: Ik zie dat je magere wilt, weet niet wat je daar precies mee bedoelt? Ik zou gewoon bovenstaande nemen. Cacaobonen zouden natuurlijk nog beter zijn :)

Die kwatta heb ik ook al zien staan, maar dat is volle cacaopoeder... (>320kcals/100g en ong 27g vet ofzo...)

Is dat er überhaupt wel??

Waarom zou je in godsnaam magere cacaopoeder willen?

• Topic Starter Topic Starter
ja... (staat toch op vele verpakkingen in de ingrediëntenlijst vermeld als 'magere cacaopoeder') =)

Colruyt, Vanhouten Cacao, 21% vet

Nee... jammer genoeg niet... =(

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Die kwatta heb ik ook al zien staan, maar dat is volle cacaopoeder... (>320kcals/100g en ong 27g vet ofzo...)

Ja lol, het is niet alsof je er 100gr gaat van nemen. Met 10g moet ik al een hele drinkbus met water vullen zodat alles goed mengt :/

ik kan het niet zo snel vinden op google.
Wel lees ik dat magere cacao stukken duurder is dan gewone.... (hebben ze het vet eraf gehaald)
dus of dat het waard is...

Terug
Naar boven