AndroidHealthClinic

Magnificent, nieuwe pot bestellen..?

LeviS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
101kg
Vetpercentage
18%
Magnificent,

wie kent het niet..? Vindt het echt top spul, me pot is alleen bijna op en daarom vraag ik me af of het beter is om verder te kijken naar een ander post workout product of nog een pot te bestellen, maar zit je er dan niet mee dat je lichaam eraan gaat wennen..? Alvast bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt:
Kijk naar gewone voeding scheelt je wat geld en ik vind dit beter.
Ik maak nu een shake van 250gr kwark, 1banaan, 250ml melk en 1 schep isolaat whey

Wennen is niet van toepassing lijkt me, dus het is eigen keuze.

Ik heb ook magnificient gehad en is inderdaad lekker spul en voelt goed. Maar zit nu gewoon een een mixje van creatine+bcaa+beetje dextro na de training en gaat gewoon goed met gewicht en progressie.

Zou magnifcient lekker als basis erin houden als post workout ;)
Doe er zelf nog BCAA poeder, dextrose pure en peptopro bij. Maar magnifcient is zeker de basis!

Magnificent doet het nog steeds goed bij me voor mijn gevoel, ook na een paar potten.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties, gewoon nog een pot bestellen dus en kijken of ze werking houdt (zal denk ik wel), bedankt voor alle reacties iig :p

No probleem ;)

ik gebruik ook magnificent maar ik merk er geen reet van. Na deze pot stap ik over op gewone monohydraat creatine

heb het ook gekocht om keer te proberen, merk geen ene reet van sneller herstel/spiergroei blabla. is gewoon klein extratje waar je denk ik niet veel aan hebt. teminste is het geld niet waard als je het mij vraagt. Bent iets opgepompter tijdens en ff na training dan normaal. uur erna niks meer van te zien

heb het ook gekocht om keer te proberen, merk geen ene reet van sneller herstel/spiergroei blabla. is gewoon klein extratje waar je denk ik niet veel aan hebt. teminste is het geld niet waard als je het mij vraagt. Bent iets opgepompter tijdens en ff na training dan normaal. uur erna niks meer van te zien

Het is ook een supplement geen wondermiddel.

Het is ook een supplement geen wondermiddel.

nee nee snap ik, maar doel meer over hoe sommige op forum er over spreken. dat het goed is etc etc... dat ze toch verschil zien en beter herstellen, reviews die vol staan met positieve reactie's. ben zelf nog niet uit of dat nu placebo is of real. lijkt me meer de gedachte dat je buffer word.

magnificent schijnt goed te zijn, gewenning kan wel want er zit creatine in maar t is zeker een goed supplement

Bent iets opgepompter tijdens en ff na training dan normaal. uur erna niks meer van te zien

het is een post work out he.. dat betekend na de training innemen :)

magnificent schijnt goed te zijn, gewenning kan wel want er zit creatine in maar t is zeker een goed supplement

het is een post work out he.. dat betekend na de training innemen :)

aghja weet je gelijk wat voor soort figuur commentaar geeft

heb zelf 3 potten weg maar vind het nogal prijzig ik doe zelf nu dextrose, bcaa poeder, pepto pro en creatine mono werkt ook gewoon goed van tevoren gemixt een een lege magnificent pot:P

maarja als je voeding k*t is heeft 1 shake magnificent ook geen enkel effect

nee nee snap ik, maar doel meer over hoe sommige op forum er over spreken. dat het goed is etc etc... dat ze toch verschil zien en beter herstellen, reviews die vol staan met positieve reactie's. ben zelf nog niet uit of dat nu placebo is of real. lijkt me meer de gedachte dat je buffer word.

voor mij hebben die reviews allang afgedaan,het zijn elke keer dezelfde "onafhankelijke"

mensen die overdreven positief op alles reageren

Ik geloof er ook niet zo in. De verhalen die bij de beschrijving zitten kloppen natuurlijk van geen kant. Maar ik herstelde wel erg goed op magnificent.

Ik geloof er ook niet zo in. De verhalen die bij de beschrijving zitten kloppen natuurlijk van geen kant. Maar ik herstelde wel erg goed op magnificent.

Lees de beschrijvingen bij producten vaak nieteens meer, hecht meer waarde aan de reviews en ervaringen hier op het forum ;) Ben zelf ook enthousiast over Magnifcent en bestel hierna zeker nog een pot.

Ik vind magnificent zwaar overrated.

Met creapure only hetzelfde effect (voor mij dan).

Ken het niet, gebruik zelf altijd Advanced Post Workout van XXL, vind deze heerlijk.
Neem hiervan ook altijd een schep van tijdens de workout, samen met EAS.
Er zit alleen geen creatine in, maar gebruik ik ook niet, zwaar overrated.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 09:50 ----------

Ik vind magnificent zwaar overrated.

Met creapure only hetzelfde effect (voor mij dan).

Creapure is neem ik aan puur creatine?
Hoe kan dat nou hetzelfde effect hebben als een Post WO?

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 09:50 ----------

Creapure is neem ik aan puur creatine?
Hoe kan dat nou hetzelfde effect hebben als een Post WO?

Wat is er mis met een goede maaltijd postWO?
Ik spreek alleen uit eigen ervaring, ik merk absoluut geen verschil met magnificent post WO of gewoon creapure gebruik onder voor de rest zelfde omstandigheden (kcal per dag en KTschema)
Alleen dat ik 200kcal extra kan eten (wat aan kcal dus in magnificent zit) :D

Terug
Naar boven