MuscleMeat

Major Breaking News. 'Libanees leger klaar om land te verdedigen'

Iran heeft waarschijnlijk wel de raket technieken geleend van hun Noord Koreaanse vrienden, daarmee kunnen ze heel Europa bereiken. Echter is er inderdaad nooit bewezen dat ze een kernwapen programma hebben ontwikkeld.

Hebben ze het wel, dan donderen ze waarschijnlijk eerst hun raketten op Israel.

EricR zei:
Iran heeft waarschijnlijk wel de raket technieken geleend van hun Noord Koreaanse vrienden, daarmee kunnen ze heel Europe bereiken. Echter is er inderdaad nooit bewezen dat ze een kernwapen programma hebben ontwikkeld.

Hebben ze het wel, dan donderen ze waarschijnlijk eerst hun raketten op Israel.

Ja dat zit er dik in.

spiertje16 zei:
Nee tuurlijk niet man:roflol:
Met iemand als ahmeD., die heeft zekers te weten een klein arsenaal aan chemische/biologische wapens en maybe wat nukes
Ik wou net zeggen :p Dat ze het hebben is wel de duidelijkste zaak van de wereld. Niet iets om trots op te zijn, maargoed alle wereldmachten hebben ze, waarom Iran dan niet :rolleyes:

De duidelijkste zaak van de wereld? Zo duidelijk is die wereld van atoomwapens niet, voor meer info daarover de bijzonder goed verzorgde site van de Federation of American Scientists :

http://www.fas.org/nuke/index.html

Is dan wel een Amerikaanse sites, maar die baseren zich niet alleen op bronnen uit eigen land.

EricR zei:
De duidelijkste zaak van de wereld? Zo duidelijk is die wereld van atoomwapens niet, voor meer info daarover de bijzonder goed verzorgde site van de Federation of American Scientists :

http://www.fas.org/nuke/index.html

Is dan wel een Amerikaanse sites, maar die baseren zich niet alleen op bronnen uit eigen land.

Achjah, sommige dingen worden niet zo mooi getoond op sites... Vooral niet omdat de wereldmachten dan niet zo machtig blijken. Maargoed, dat ze zich niet alleen baseren op sites van usa wilt niet zeggen dat er censuur is.

Alleen wat geruchten dat Iran misschien kernwapens heeft heb je natuurlijk ook weinig aan. Op basis van vermoedens ligt Irak nu ook in puin, daar was ook niks te vinden.

EricR zei:
Alleen wat geruchten dat Iran misschien kernwapens heeft heb je natuurlijk ook weinig aan. Op basis van vermoedens ligt Irak nu ook in puin, daar was ook niks te vinden.
Maar toch was die site daar vol mee denk ik zo :P

EricR zei:

Ja maar Irak had het gewoon, ik kan me niet indenken dat het niet zo is. Hebben gewoon optijd gezorgt dat het weg was.

EricR zei:
Laten we de kracht van Iran niet overdrijven.
Ze hebben anders wel Allah aan hun zijde. :D

Eergisteren een interview gezien met de vrouw van 1 van de gekidnapte soldaten. Ze wilde haar man terug, maar ze wilde geen oorlog en ze wilde niet dat Israel Libanon platgooid omdat dat zoveel onschuldige levens (o.a. nogal wat kinderen) kost. Een nobele uitspraak. Niet dat het ook maar iets uitmaakt, maar toch.

De gemiddelde Jood / Israelie schijnt de oorlog in Libanon niet te steunen (volgens 2vandaag eergisteren), ze vinden de ingezette middelen veel te zwaar, met name de vele kinderen die het slachtoffer worden in Libanon roept veel weerstand op.

Dat is toch een lichtpuntje, dat de Israelische bevolking zelf helemaal niet zo oorlogszuchtig is (in tegenstelling tot de regering).

jordy zei:
Ja maar Irak had het gewoon, ik kan me niet indenken dat het niet zo is. Hebben gewoon optijd gezorgt dat het weg was.

En waar verberg je een nucleaire opwerkingsinstallatie?

Idd, Jordy zolang er geen bewijs is, is het oude Irak onschuldig als 't aankomt op massa-vernietigingswapens of atoomwapens.

Aboe Jah Jah zit der al.. khoop dat ze hem omverschieten; zo'n stuk krapuul met zijn AEL meute.

Der zullen waarschijnlijk hier weer jongens worden gerecruiteerd om hun heilige jihad strijd te gaan uitvoeren daar.

MrJ zei:
En waar verberg je een nucleaire opwerkingsinstallatie?

Achter een shredded beast als eduardjanssen.

Ik zie het trouwens ook wel gebeuren dat alle Islamitische landen Libanon gaan helpen en dat er dus een wereldoorlog uitbreekt.

Idd,ik verwacht eigenlijk ook dat er strijders afzakken om de heilige zaak te verdedigen. Vind dat het al lang duurt eer de boel ontploft.

Tractortje zei:
Achter een shredded beast als eduardjanssen.

Ik zie het trouwens ook wel gebeuren dat alle Islamitische landen Libanon gaan helpen en dat er dus een wereldoorlog uitbreekt.

Vroeg of laat zie ik dat ook gebeuren. :(

• Topic Starter Topic Starter
Forse olievervuiling voor kust Libanon

http://www.telegraaf.nl/buitenland/47253151/Forse_olievervuiling_voor_kust_Libanon.html

Forse olievervuiling voor kust Libanon
BEIROET - Israëlische luchtaanvallen op energiecentrales langs de Libanese kust hebben voor een forse vervuiling gezorgd van het zeewater. Volgens het ministerie van Milieu is er zeker 10.000 ton stookolie in de Middellandse Zee gestroomd. Voor de kust drijft een olievlek van 80 kilometer lengte.

Een deel van de olie is al aangespoeld op Libanese stranden. Milieubeschermers repten donderdag van een catastrofe voor de natuur en voor het toerisme als het geweld is geëindigd

"Wat zijn die joden toch aardige mensen zeg"

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven