XXL Nutrition

makin progress

P013

Novice
Waardering
1
Lengte
1m65
Massa
65kg
mijn naam is peter, ben 25 jaar oud train nu ongeveer 1,5 jaar, zoals jullie kunnen zien ben ik een ectomorph, en zou graag de nodige massa erbij kweken, maaar ik denk dat ik op de goede weg ben, tips e.d zijn altijd welkom
hierbij wat foto's van mijn progress, ik zal z.s.m een trainingsschema opstellen.

f0no1i.jpg

2hh40oh.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
u on dat phaggy time, brah?

jk
schouders kunnen een klap gebruiken imo.
verder ben je goed opweg :thumbup:, alhoewel, begin pics zouden goed doen, want weet natuurlijk niet hoe je hiervoor eruit zag.

Laatst bewerkt:
Schouders zijn toch prima? Ik mis eigenlijk vooral massa in de armen.

Wat zijn je stats? Begin pics zouden inderdaad fijn zijn.

• Topic Starter Topic Starter
hier nog een foto gevonden van juli 2008
stats: 1,65m en 63,9kg...vetpercentage weet ik niet exact, alleen dan dat die erg laag is;)
28qug04.png

Zie ik dat nou goed, zijn de sterretjes op je buik van de rechterkant naar de linkerkant verschoven ? :D

hahaha spiegelreflex;)
ik mis niet alleen massa in mijn armen, maar over mijn hele lichaam..
en dat terwijl ik veel eet, ik zal even een snelle globale opsomming maken.
7.00: 2 broodjes met beleg
9.00: 3 met beleg, yoghurttoetje
11.00: banaan en appel
12.30: 3 broodjes
16.30: smash fully loaded (supplement)

17.00-19.00 training
19.30: avondeten, wat elke keer verschilt, maar eet vaak pasta's
en de rest van de avond meestal cornflakes e.d

is maar net of je van de voorkant of de achterkant kijkt

Je voeding is echt bagger eerlijk gezegd. Ik mis heel veel eiwitrijke maaltijden.

Fruit als maaltijd? Yoghurt toetje?

Als je met deze schema dit heb bereikt, respect.

Lees even de stickies ;)

oke duidelijk,
ik heb dit idd met dat schema bereikt, en ik d8 eerlijk gezegd dat ik best goed aan het eten was :duh:
ik zal me er eens goed in gaan verdiepen

je bent je maaltijd rond half 3 vergeten in je lijstje ;)

Je bent geen ecto, je eet gewoon te weinig. Probeer eens wat je tot 16:30 eet als ontbijt te nemen en daarna door de dag heen ook goed.

wtf die sterretjes?

explain to me want ik begrijp niet hoe die opeens aan de andere kant kunnen zitten lol

volgens mij ben je zo ecto niet.
Verbeterpunten fysiek: schouders. Vergeet zijkant/achterkant schouder niet apart te trainen.

Daarnaast is je voeding erg slecht!!!!! Als je wilt verbeteren begin dan met je voeding aan te passen

**** man je eet teringslecht

ik hoorde het al ja, ik weet nu waar ik aan moet werken en ben vandaag al wat voedingsschema's afgegaan om een indruk te krijgen. Alleen nu moet ik het nog op mezelf afstemmen qua eettijden enzo..
Jammer is het alleen dat we de zomer tegemoet gaan, dus dat houd me op de een of andere manier nog tegen haha.
Maar bedankt voor jullie tips(Y)

je fysiek is goed voor zo'n baggervoeding , maar je tattoages vind ik wel beetje gay ...

Terug
Naar boven