Fitness Seller

Makkelijk eten voor mee te nemen

Roeldl

Novice
Waardering
0
Ik ben een student van 20 jaar en fitness al drie jaar.
Ik sla soms een maaltijd over omdat ik gewoon geen tijd heb om deze te nuttigen.
Heeft iemand een paar voorstellen, zodat ik een makkelijk eetbaar en meeneembaar voedingsschemakan hebben ? waar ik s'avonds of s'morgens geen uuren moet met bezig zijn?

merci !

In het weekend lekker veel eitjes en rijst koken. Dit verdeel je over wat bakjes en gooi er wat tonijn uit blik doorheen. Je kunt gewoon dag porties maken en koel bewaren.. is prima te eten koud :thumbs:

Zo heb je altijd een voedzame maaltijd met hoge kwaliteit eiwitten en de beste koolhydraten ;)

Weet je misschien ook hoelang dat dan goed blijft?

waar wil je het mee mee nemen
(en wat is er mis met boterhammen ?)

volgens mij kan je gekookte eieren heel lang bewaren onder water. (zonder schaal)

kwark,rijstkoeken,bananen,appels,...

In het weekend lekker veel eitjes en rijst koken. Dit verdeel je over wat bakjes en gooi er wat tonijn uit blik doorheen. Je kunt gewoon dag porties maken en koel bewaren.. is prima te eten koud :thumbs:

Zo heb je altijd een voedzame maaltijd met hoge kwaliteit eiwitten en de beste koolhydraten ;)

+1.

had laatst ook rijst met kipfilet mee. opgewarmd en toen is het afgekoeld. maar het was prima te eten.

Kant en klare drink maaltijden (flesje van 2-3dl) kan je kopen in AH bij de zonnatura afdeling. Die kosten zon 2 euro per maaltijd, beetje aan de dure kant per maaltijd maar heel handig om mee te nemen.

eiwitrepen

Terug
Naar boven