MuscleMeat

Makkelijk te eten & calorierijk voedsel

sebasss

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Heej,

Ik heb een probleem, ik wil graag aankomen aangezien ik nu maar 71 KG bij 185 weeg.

Ik kan alleen niet veel boterhammen eten, verplicht het me wel maar kom vaak niet verder als 3/4 op een dag. Ik eet daarom vaak 500gr yoghurt als ontbijt met cruesli ofzo, s'middags broodjes bapao, chinees, pizza, stokbrood, spaghetti, tosti's, rijst kip etc. maar dit begint wel een beetje te vervelen en krijg ik dus ook steeds meer moeite mee. Drink trouwens ook veel melk, ongeveer liter per dag.

Iemand tips wat ik de hele dag door kan eten? kan eigenlijk de hele dag door eten op werk aangezien ik een kantoorbaan heb, heb ook een magnetron/oven tot me beschikking.

Alvast bedankt ;)

begin eens met volgens schema eten, je kan gerust je junk blijven eten als je maar zorgt dat je macro's (zie IIFYM link hieronder) in orde zijn en je elke dag hetzelfde aantal kcal eet. op die manier kan je steeds eten toevoegen, eraan wennen, en steeds blijven verhogen tot je gewicht aankomt.

Probeer gewoon een voedinsschema te maken.
sochtends brinta met wat whey en 500ml melk
een glas chocomel + een banaan als toetje.
overdag wat boterhammetjes met pindakaas en kip met rijst naar binnen werken, plus dat litertje melk. savonds nog lekker veel eten en voor het slapen wat kwark, pinda's en noten. en je bent al een heel eind.

melk met havermout en achterover gieten.
noten, pinda´s

Boterhampindakaas, chocomel en banaan!

Het meeste is al gezegd inderdaad.
Rijst, havermout, pasta voor koolhydraten
Melk giet lekker weg met goede verhoudingen (eiwit koolhydraten en vetten).
Pinda's en noten bevatten veel kcal, gezonde vetten en wat eiwitten.
Eieren happen bij mij ook altijd wel lekker weg.

Aangezien ik in de ochtend ook moeilijk boterhammen naar binnen krijg maak ik gewoon in shake in de blender met het volgende erin. Hij is heel voedingsrijk en je heb niet zo snel terug honger.

-400ml melk
-1 banaan
-3 eieren (kan je ook 1 of 2 eidooiers van weglaten
-1 schep whey
-2 scheppen havermout
-eetlepel pindakaas (biopindakaas, want in die van calvé zitten niet zoveel vetten)

Het is niet heel lekker, maar ook niet vies
in het begin is het gedacht dat je rauwe eieren drinkt wat vreemd, maar dat ben je snel gewoon.

Aangezien ik in de ochtend ook moeilijk boterhammen naar binnen krijg maak ik gewoon in shake in de blender met het volgende erin. Hij is heel voedingsrijk en je heb niet zo snel terug honger.

-400ml melk
-1 banaan
-1 schep whey
-2 scheppen havermout
-eetlepel pindakaas (biopindakaas, want in die van calvé zitten niet zoveel vetten)

in het begin is het gedacht dat je rauwe eieren drinkt wat vreemd, maar dat ben je snel gewoon.

Whyyy? Het eigeel bevat ong 4gr eiwit en het eiwit ong 3gram.

Omdat men mij verteld heeft dat eidooiers minder goed verteren en veel vetten bevatten :p

en verteren die minder goed?
minder goed dan wat? water, een binnenband?
en is dat dan wel zo?

Heb ik toch niet gezegd, ik zei dit er gwn bij omdat ik mijn shakes liever zo heb aangezien ze anders te zwaar op men maag liggen. Ik probeer de persoon die dit topic heeft aangemaakt gwn wat te helpen

-400ml melk
-1 banaan
-1 schep whey
-2 scheppen havermout

Geen eidooiers, maar wel biopindakaas omdat daar extra vetten in zouden zitten?:P
Anyway, rauwe eieren drinken zou ik sowieso niet aanraden (iets met salmonella enzo).

Maar dan wel:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
ben-jerrys-low-fat-102511.jpg
ben-jerrys-low-fat-102519.jpg

• Topic Starter Topic Starter

-400ml melk
-1 banaan
-1 schep whey
-2 scheppen havermout

Sorry lees het nu pas. Bedankt! is zeker een optie.

Terug
Naar boven