GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet deze Olympia iig. Zal gewoon achter Phil en Kai eindigen en ik ga ervan uit dat Jay het ook gewoon goed gaat doen, misschien meteen zijn laatste. Hoop stiekem ook dat Wolf in een top shape komt.
Uiteraard en volgend jaar is er een andere die het heath zogenaamd moeilijk moet gaan maken. Ramy gaat heath niet verslaan heath is veel completer mooier en huidig kampioen. Voor ramy moest heath nog opletten voor Victor en nu ramy. Dit doen ze puur omdat niemand komt kijken als er geen soort van strijd is. Coleman dat was een champ zonder twijfel niemand maakte het hem moeilijk. En ze willen niet dat mensen gaan denken dat heath kan blijven winnen zoals coleman deed. Dus ik verwacht puur mijn voorspelling dit is heaths laatste mr. O overwinning zeker als heath doorgaat met het bouwen van massa. Hij is geen coleman die zichzelf 3x opnieuw uit kon vinden. Heath is een mens en mensen kunnen niet wat coleman kon

Uiteraard en volgend jaar is er een andere die het heath zogenaamd moeilijk moet gaan maken. Ramy gaat heath niet verslaan heath is veel completer mooier en huidig kampioen. Voor ramy moest heath nog opletten voor Victor en nu ramy. Dit doen ze puur omdat niemand komt kijken als er geen soort van strijd is. Coleman dat was een champ zonder twijfel niemand maakte het hem moeilijk. En ze willen niet dat mensen gaan denken dat heath kan blijven winnen zoals coleman deed. Dus ik verwacht puur mijn voorspelling dit is heaths laatste mr. O overwinning zeker als heath doorgaat met het bouwen van massa. Hij is geen coleman die zichzelf 3x opnieuw uit kon vinden. Heath is een mens en mensen kunnen niet wat coleman kon
Hij is dus al 28 jaar. Ik dacht dat er ergens in dit topic werd gezegd dat hij pas 25 jaar is..
Was dat maar dan had ik een mooie bb toekomst voor me hahaha

Waarom niet deze? Als je ziet hoe hij een weliswaar kleine Victor Martinez dwarfde op de NY pro.
Ik hoop ook op een goed resultaat voor Dennis, ik heb het wel voor hem, maar ondanks dat ie populair is bij de fans, lijkt me dat niet het geval bij de judges.
Heath is een mens en mensen kunnen niet wat coleman kon