AndroidHealthClinic

Mammoth 2500

wat is dit?waar word het voor gebruikt dan?

ff een oud topic omhoog halen ^^

Per 117 gram dosering = 2 Maatscheppen
Calorieën : 970 Cal
Eiwit : 25 gram
Vet* : 9 gram
Koolhydraten : 76gram

heb 4,4 kg besteld, en zal de resultaten posten :)

Ik ben benieuwd :)

die profi whey mass die XXLnutrition verkoopt heeft mijns inziens een betere samenstelling. Heb net een shake op van dit spul en smaakt ook super lekker.

goedkope broertje van lean gainer 2, in verhouding te weinig eiwit per serving if you ask me ..

oh ja, voor de geintereseerden: hij is in de bonus op bodyenfitshop.nl voor E44,50

edit
Mengt niet echt lekker of ligt dat aan mij. Krijg steeds kleine klontjes op de bodem. Iemand tips?

Laatst bewerkt:
Meng je t met een garde of met een blender? Ik had het bij t bovenste poeder uit de pot ook, maar zodra je wat lager komt is het fijner en krijg je geen klontjes meer. Ik gebruik momenteel mammoth 2500 en heb ik 2 weken tijd ongeveer 3kg erbij. Ik dacht dat ik echt een hardgainer was maar blijkbaar valt dat nogal mee, het gaat redelijk rap.

En ohja, hallo allemaal, ik ben nieuw hier :)

he hallo!
fijn dat het voor je werkt;)
denk je dat er veel vet bij die 3 kilo zit?

Ik heb helaas nog geen flauw idee. Ik ga van de week weer trainen, eens kijken wat er van over blijft :cool:

@DeMaarten:alle smaken van interactive nutrition vind ik zeer lekker(lean gainer,whey pro xl)dus deze mammoth 2500 smaakt ook weer super of niet?

persoonlijk vind ik de massa die je krijgt van weight gainers altijd vet. groei liever normaal (dan maar langzamer) door, dan dat ik zon dikz*k word 4x per jaar

dream warrior zei:
@DeMaarten:alle smaken van interactive nutrition vind ik zeer lekker(lean gainer,whey pro xl)dus deze mammoth 2500 smaakt ook weer super of niet?

Zekers, het is net of je een gewone milkshake drinkt. Zeker in combinatie met volle melk.

dream warrior zei:

vind die mammoth om eerlijk te zijn nogal goor en mixt slecht. dan neem ik toch liever leangainer van interactive nutrition die smaakt goed en zit veel eiwit in.

Ben nu 4 weken verder. Ik neem 2 shakes per dag, aan meer kom ik echt niet toe. Ik ben 3 kilo aangekomen, niet slecht voor een hardgainer al zeg ik zelf :)

Nadeel: Mixt niet echt goed, op de bodem blijven klontjes liggen
Ik heb wel is een lekkerdere weightgainer geproefd.

Als je een echt goede weightgainer wilt hebben dan raad ik de volgende aan:

Volumass 35 van Scitec. Ben daar 5 kilo van aangekomen (emmer van 6 kg), en er zit een beetje creatine in. Ik voelde me duidelijk energievoller toen ik dat gebruikte. Smaakt goed en het mixt ook goed.

Xtreme_BODY zei:
vind die mammoth om eerlijk te zijn nogal goor en mixt slecht. dan neem ik toch liever leangainer van interactive nutrition die smaakt goed en zit veel eiwit in.

heb toch 2 emmers gekocht was aan halve prijs waar ik ga,heb nog niet geproeft want ben nog bezig aan een emmer extreme pro mass wat btw ook zeer slecht mixt

Terug
Naar boven