AndroidHealthClinic

Mammoth 2500 ?

Pasquale90

Cool Novice
Waardering
2
Geachte bbérs,

wil voortaan een weight gainer voor het trainen nemen voor wat extra energy want denk niet dat ik aan m'n calorieen kom, vinden julie Mammoth 2500 daar geschikt voor? en wordt ik daar niet fatsig van?

thnx..

Laatst bewerkt:
Complex Carb Gainer is echt een aanrader ja. Gebruik ik zelf ook.

ik ga het alleen nemen als ik ga trainen, dan verbrand je die suikers toch meteen.. dus wordt je niet vet toch ??

je bedoelt voor het trainen? waarom dan alleen op trainingsdagen?

Je wilt toch massa aanzetten? ???

ik raad je aan even wat meer info te vergaren over trainen, eten en supplementen in het algemeen.

je bedoelt voor het trainen? waarom dan alleen op trainingsdagen?

Je wilt toch massa aanzetten? ???

ik raad je aan even wat meer info te vergaren over trainen, eten en supplementen in het algemeen.
Ik vind de Lean Gainer van IN best goed :).

Maar zoals je zelf al zei : meer kennis op doen over trainen eten en supplementen :).

kun je ff precies uitlegen hoe je die samples kan aanvragen, want kan het niet vinden???

alvast dank

PM = privébericht

2mq2pt0.jpg

Ieder forumlid kan deze maand éénmalig 5 gratis samples aanvragen (via PM). Wij sturen die per post toe. Per samplezakje gaat het om 30 gram whey isolaat, 20 gram micellaire caseïne of 50 gram weightgainer. Je kunt de inhoud van een zakje mengen met 200 ml melk (of water), bij voorkeur in een shakebeker of blender.

Als je energie wilt hebben voor de training kun je beter creatine gaan gebruiken in plaats van een weight-gainer, maar als je echt massa wilt aanzetten kun je wel weer beter een weight-gainer gaan gebruiken.

Mammoth 2500 is zeer geschikt om massa mee aan te zetten, alleen het supplement is niet echt goed met zijn mengbaarheid en smaak, maarja smaak zou geen probleem moeten zijn, desnoods een wasknijper op de neus, maar in ieder geval als je snel en ook aardig wat wil aankomen kan ik je Mammoth 2500 aanbevelen.

Er bestaat een goedkoper produkt als je toch mammoth wilt gaan halen,: ze noemen het een pak suiker.

Goed product om aan te komen maar raad toch een ander aan. Ik werd er eerder "dik" van...

Terug
Naar boven