XXL Nutrition

mammoth 2500

Haha, er staat ook vaak op dat een spoon genoeg is om te roeren, gaat ook maar voor weinig shakes op.

Het mengen gaat idd niet héél gemakkelijk, er blijven soms wat klontertjes achter maar daar geef ik niet om. En anders laat je hem eerst 10 minuutjes staan.

• Topic Starter Topic Starter
heb een goede blender dus dat gaat helemaal goed komen. Misschien dat het naast mijn 4250 kcal per dag wel teveel is, maar ik moet ff goed gaan bulken. Ik kom maar niet veel verder met mijn gewicht ondanks mijn voedingschema.

Kan iemand mij vertellen hoeveel eiwit en calorieen deze gainer bevat per 100gram product? BVD

Goorste weightgainer ever.

Ja gewoon met water en ff laten staan.

goed spul moet banaan pakken smaakt goed en met deze pak ik temminste massa 3 shakes per dag ,. een aanrader zou ik zeggen:thumbs:

BRIAN DE VE zei:
Kan iemand mij vertellen hoeveel eiwit en calorieen deze gainer bevat per 100gram product? BVD

Samenstelling (Per 235 gram (4 maatscheppen)

Energy 970 Cal - 4058 kJ
Protein 50 gr
Fat 18 gr
Carbohydrates 152 gr

En toch blijf ik erbij...ik vind het de lekkerste weightgainer die ik heb gehad.

Ik gebruik hem al een tijdje als post-workout shake. De lekkerste weightgainer die ik ken.

Dan zijn jullie niet veel gewend kwa smaak.
Ik heb nu die van BBex Mass Gainer smaak chocolade/kaneel kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lekker.

Mars zei:
Dan zijn jullie niet veel gewend kwa smaak.
Ik heb nu die van BBex Mass Gainer smaak chocolade/kaneel kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lekker.

als ik je zo op je avater zie zou ik zeggen ga maar weer mammoth halen anders word het nooit wat met je!:moon:

Iedereen weet hier dat ik dat niet ben "King" ralf behalve jij blijkbaar.
Heb je toch maar een andere avatar genomen nadat ik vertelde hoe tiny je erop uitzag "king" ralf? haha.

Mars zei:
Iedereen weet hier dat ik dat niet ben "King" ralf behalve jij blijkbaar.
Heb je toch maar een andere avatar genomen nadat ik vertelde hoe tiny je erop uitzag "king" ralf? haha.

grapjas deze past beter bij mij ;)

hoezo weet dat iedereen omdat je dat zegt,of omdat ze je gezien hebben:wave2:

Waarom zou ik mezelf in me avatar nemen en dan ontkennen dat ik dat ben.

IK heb em ook gebruikt in het verleden en het deed wat het doen moest. Ik had banaan en de smaak was gwn lkkr. Het mixt alleen niet heel geweldig. Je moet echt een shakebaker gebruiken en goed schudden, dan gaat het goed (met melk). Ik ga maar weer een potje bestellen.

@ Mars: Die Mammoth is gewoon goed te zuipen. Er zullen vast smaakvollere shakes zijn maar dat neemt niet weg dat erg veel mensen goed gaan op deze Weightgainer. En boeiend als hij niet smaakt (in mijn ogen smaakt hij prima), je zuipt die zooi in 5 seconden naar binnen. Het gaat om de inhoud en die is erg goed! Ik was in een maand 5Kg aangekomen met deze Weightgainer en een verhoogt vetgehalte was niet zichtbaar. Dus voor mij is Mammoth heilig als ectozijnde!

robinmike zei:
heb een goede blender dus dat gaat helemaal goed komen. Misschien dat het naast mijn 4250 kcal per dag wel teveel is, maar ik moet ff goed gaan bulken. Ik kom maar niet veel verder met mijn gewicht ondanks mijn voedingschema.

Tuurlijk komt dat goed. Ik had een blender van 25 euro, zo'n miniding maar alles loste op. Met een lepel gaat niet heel goed. Ik doe het wel altijd met een lepel, gewoon hard roeren. desnoods laat je hem 5 min staan en roer je nog is hard, dan heb je een prima shakie:D

Terug
Naar boven