XXL Nutrition

mammoth van interactive nutrition

Dit is wel reeds de duizendste threat over dit product. Gebruikt eerst eens de search joh.

• Topic Starter Topic Starter
sorry!!!!!maar is toch goedkoop hoe dan ook en die winkel waar ik hem weg heb heeft hem nog maar net dus van daar

Ik heb zelf liever lean gainer2 van het zelfde merk.

ga het gewoon effe proberen komende maand en kijken of ik weer wat aan kan komen sluit het maar af want had niet gezien dat hier al vaak een topic over was

maar dan heb je vast niet zoveel als bij dit product heb je misschien een link naar die lean gainer 2

Lean gainer is 50 50 koolhydraten eiwitten. Wat veel jongens een fijnere verhouding vinden dan 70 30.
Aangezien eiwit altijd duurder is dan kh is de prijs dus ook hoger.

thanks jongens ik ga er effe van smulle

hallo jongens

in lean ganier zit toch creatine ik ben gaan kijken op de link maar er staat niet hoeveel creatine er in zit aangezien ik revenge ga gebruiken is het verstandig om een weightganier te nemen waar ook creatine in zit

hoebedoel je revenge???
en ik heb nog nooit een lean of weightgainer gezien met crea misschien in scitec nutrition???

Heb nu zelf ook mammmoth.
Prima spul voor ecto's :P

sorry was een foutje ik dacht dat er creatine in zat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'k Heb zelf Mammoth geprobeerd, ik ben nu bezig met Lean Gainer. Mammoth smaakte goed en er was verder niets mis mee, het enige nadeel was wel dat ondanks het gebruik van een blender er klonten overbleven.

Lean Gainer is wel duurder, maar zoals iemand ander al aangaf, er zitten relatief meer eiwitten in, incl. micellar caseine (en 't klontert niet). 'k Heb zelf liever wat meer eiwitten dan koolhydraten, dan kom ik gemakkelijker aan de dagelijkse hoeveelheid eiwitten, en in al het overige 'normale' voedsel zitten immers al relatief veel meer koolhydraten.

Verder schermt Lean Gainer met allerlei andere ingredienten (o.a. Tribulus, 7-Methoxyisoflavone en Ecdysterones), maar de hoeveelheden lijken me minimaal, en belangrijker nodig, zoals je in dit supplementen-forum kunt lezen zijn de 3 genoemde ingredienten onzin-produkten.

mmm mijne mammoth klonter helemaal niet

Dan is de mijne vast op maandag-ochtend uit de fabriek gerold. ;) Ik heb het met 2 blenders en een mixer geprobeerd, veel en weinig water (en melk), het maakte niets uit. 'k Heb dat nog niet eerder mee gemaakt bij een whey of gainer. Maar als gezegd, verder geen problemen met Mammoth hoor, dat klonteren zal waarschijnlijk wel een incident zijn geweest, ik geef Mammoth een ruime voldoende. Vermoedelijk zijn er veel meer personen met goede ervaringen met Mammoth dan met slechte, dus laat mijn ervaring je er niet van weerhouden om Mammoth aan te schaffen

Laatst bewerkt:
het smaakt lekker klont bij mij niet en heb net 4,4 kilo gehaald dus groeien maar hahhahaha ik heb dit omdat dit goed mijn dieet aanvult als dit op is ga ik die lean gainer een keer proberen op jullie advies effe kijken wat het is

thanks voor de reakties

jimi zei:
het smaakt lekker klont bij mij niet en heb net 4,4 kilo gehaald dus groeien maar hahhahaha ik heb dit omdat dit goed mijn dieet aanvult als dit op is ga ik die lean gainer een keer proberen op jullie advies effe kijken wat het is

thanks voor de reakties

ik vindt mammoth ook wel heeel lekker,heb net m'n 4de ketel gaan halen
van die klonters heb ik ook,maar effe de mixer erin en alles is weg,ik doe bij 2 scheppen mammoth zelfs nog een schep wheyeiwitte

Ik heb nog maar een heel klein beetje Lean Gainer 2, als ik morgen naar huis ga (zit nu op me kamer in maastricht:P) staat er een pot mammoth 2500 klaar. Ik wil die gaan proberen, ten eerste is hij inderdaad veel goedkoper en ten tweede, dat is denk ik nog wel het belangrijkste, Lean Gainer is volgens mij voor mij niet beter dan mammoth. Het verschil in Lean Gainer is dat er meer eiwitten in zitten, die kan ik wel uit me voeding halen, ik ben zo ontzettend ecto en ik heb dus meer kollhydraten nodig volgens mij en dat komt mooi uit dat het dan goedkoper is. lean Gainer is voor droge spiermassa en dat zal ik zoiezo wel hebben. Mijn probleem is het massa opbouwen:) Dus heb ik gelijk of niet dat mammoth 2500 voor mij misschien wel beter zou zijn? Ik ga het in ieder geval proberen!

Terug
Naar boven