XXL Nutrition

Man de bak in na niet betalen van alimentatie

feminism...

Wel een ziekelijk systeem dat dit soort excessen kunnen bestaan, maarja the US of A fuark yeah dus zegt genoeg

Dit is echt niet normaal. Zijn ex vrouw krijgt geld en beslist of hij in de gevangenis blijft. Moet niet gekker worden

Als ik hem was zou ik gewoon volledig afstand doen van die kinderen.

Genoeg mannen die ook in Nederland in schrijnende situaties zitten omdat vrouwen simpelweg gemeen zijn.
Er zou een wettelijk vaststaand alimentatiebedrag moeten worden bepaald op basis van werkelijke basisbehoeften en wanneer ook die basis niet haalbaar is ( omdat man zonder werk zit oid ), het gecompenseerd kan worden in natura. In de vorm van oppassen, meehelpen met de verzorging etc zodat de vrouw zelf kan gaan werken.

Het is best wel tragisch dat anno 2013 mannen nog steeds geen gelijke rechten hebben, maar wel een hoop ongelijke plichten. Een rondje bh's verbranden op de dam is wel op z'n plaats.

dat zijn de risico's van trouwen, dat weet je als je er aan begint.

toen ik een jaar of 17-18 was had ik nog een romantisch beeld over trouwen enzo, maar nu ben ik enkele jaren ouderen en wil ik niet meer trouwen

Als mijn toekomstige vriendin wil trouwen dan sla ik haar helemaal in elkaar.

Er zou een wettelijk vaststaand alimentatiebedrag moeten worden bepaald op basis van werkelijke basisbehoeften.

Ik denk dat het grootste probleem wat je daar mee kan hebben is dat je niet van gelijkwaardig uit gaat in een relatie, hoewel het misschien ook goed zou zijn als je dat zou moeten bewijzen tijdens de zitting.
Ik doel hier bijvoorbeeld op een getrouwd stel en dat de vrouw daadwerkelijk achter de man staat, hem helpt bij het creëren van mogelijkheden die hij anders niet gehad zou hebben, geestelijke steun etc. Om het heel zwart wit te zien als een hulpstuk dat je carrière kansen vergroot.
Om dan na een breuk te zeggen dat zij enkel recht heeft op een minimumloon zou niet de waarde uitdrukken die zij er in heeft gestopt als die man een ton per jaar verdiend bijvoorbeeld.
Nog los van het feit dat zij eventueel haar carrière heeft laten schieten om kinderen te krijgen en deze op te voeden.

Dat vind ik helemaal niet gek dat je dat zou moeten kunnen aantonen.
En een carriere laten schieten omdat je kinderen krijgt is een keuze. Daar ben jij en jij alleen verantwoordelijk voor.

gezien een kind een keuze is, moet er bij niet-getrouwde koppels gewoon wederzijdse goedkeuring van het kind op papier staan voor een x aantal weken zwangerschap.

Zoniet staat de vrouw in voor alle kosten. De man kan dan nog steeds uit zichzelf geld geven.

trouwen
not even once :roflol:

Terug
Naar boven