- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
De politie van de Engelse stad Plymouth is op zoek naar een man met een merkwaardige hobby. De kerel ruikt namelijk aan het achterwerk van een magazijnier in een supermarkt. Volgens The Sun zou hij al zeker twintig keer hebben 'toegeslagen'
De dader werd gefilmd door de bewakingscamera's van de Co-op-vestiging. Het gaat om een veertiger met een bril. Hij is roodharig, kalend en 1,75 meter groot.
Bukken
In het weekend gaat hij op pad om zijn slachtoffer te besnuffelen. Zijn werkwijze is telkens dezelfde. Hij bukt zich om zogezegd iets uit de winkelrekken te halen. Vervolgens besluipt hij de magazijnier om aan diens achterste te ruiken.
Vliegensvlug
Zijn slachtoffer is een 20-jarige magazijnier die anoniem wenst te blijven. "Ik ben geschokt. De kerel gaat vliegensvlug tewerk. Eén keer heb ik gevoeld hoe hij me aanraakte. Niet normaal", getuigt de winkelbediende.
Getuigen gezocht
De politie zoekt nu getuigen van het bizarre incident. "Er was telkens veel volk in de supermarkt. Iemand moet de kerel aan het werk hebben gezien", zegt agent Steve Wight die het onderzoek leidt. (eb)
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-aan-aars-van-magazijnier-in-supermarkt.dhtml