XXL Nutrition

Man ruikt aan aars van magazijnier in supermarkt

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
media_xl_3134072.jpg

De politie van de Engelse stad Plymouth is op zoek naar een man met een merkwaardige hobby. De kerel ruikt namelijk aan het achterwerk van een magazijnier in een supermarkt. Volgens The Sun zou hij al zeker twintig keer hebben 'toegeslagen'

De dader werd gefilmd door de bewakingscamera's van de Co-op-vestiging. Het gaat om een veertiger met een bril. Hij is roodharig, kalend en 1,75 meter groot.

Bukken
In het weekend gaat hij op pad om zijn slachtoffer te besnuffelen. Zijn werkwijze is telkens dezelfde. Hij bukt zich om zogezegd iets uit de winkelrekken te halen. Vervolgens besluipt hij de magazijnier om aan diens achterste te ruiken.

Vliegensvlug
Zijn slachtoffer is een 20-jarige magazijnier die anoniem wenst te blijven. "Ik ben geschokt. De kerel gaat vliegensvlug tewerk. Eén keer heb ik gevoeld hoe hij me aanraakte. Niet normaal", getuigt de winkelbediende.

Getuigen gezocht
De politie zoekt nu getuigen van het bizarre incident. "Er was telkens veel volk in de supermarkt. Iemand moet de kerel aan het werk hebben gezien", zegt agent Steve Wight die het onderzoek leidt. (eb)
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-aan-aars-van-magazijnier-in-supermarkt.dhtml

nou, ik heb ook weleens aan het aarsje van mijn vriendinnetje geroken :D
toch niets mis mee ?

Kan de politie daar zich niet met belangrijkere zaken bezig houden ofzo.

Hehe zag het net staan ja. Tja, wat moet je daar nou van zeggen.. :o

:roflol:, hij is duidelijk homo. Vraag me af of ie al ooit eens iets geruikt heeft, door een broek heen kan je toch bijna niets ruiken.. Behalve als die persoon in z'n broek heeft gedaan dan.

Laatst bewerkt:
scheetje laten en daarna met je hiel in zn gezicht trappen:D

geen

Pervert,Bum-sniff,smelt bum at least 20 times LOL

Laatst bewerkt:
Lekker hoor..

Gewoon een dikke bout laten als hij het nog eens doet.

Pervers, maar wat een overdreven artikel alweer.

Ze doen precies of die gast is verkracht en het hier gaat om een serie verkrachter.

Ik zal er echt niet vanwakker liggen dat er iemand aan men hol geroken heeft.

Heb je weer een nieuwe hobby Medievil ???

Pervers, maar wat een overdreven artikel alweer.

Ze doen precies of die gast is verkracht en het hier gaat om een serie verkrachter.

Ik zal er echt niet vanwakker liggen dat er iemand aan men hol geroken heeft.

Zou je dat wel lekker vinden dan?

Ik zou me echt geschonden voelen, vooral als ie nog ff met zn neus langs je asscrack gaat terwijl hij een flinke haal naar binnen snuift.

Zou je dat wel lekker vinden dan?

Ik zou me echt geschonden voelen, vooral als ie nog ff met zn neus langs je asscrack gaat terwijl hij een flinke haal naar binnen snuift.

Ik zal gewoon denken : "wat een rare kerel".

Vervolgens verder gaan met het leven en het houden als een grappige anekdote.

Terug
Naar boven