XXL Nutrition

Man.United - Bayern München '99

Inderdaad een fantastische climax was dat. Die koppies van die arme Kuffour und das schwein Matheus.:D

Ik weet nog wel dat ik toen echt op het puntje van me stoel zat, als toenmalige voetballiefhebber.

Dat was nog eens tof om te kijken, beter dan het hele media/hooligan/wannabee/reclame shit van tegenwoordig.

nog nooit gezien, leuk stukje thx for posten :D

Na 95 en 2005 de beste CL finale aller tijden.

Een hele bizar einde van de wedstrijd inderdaad. Als Bayern Munchen fan zou je denk ik wel door de grond kunnen zaken. Bedankt voor het filmpje geweldig!

Grappig dat je dit post, kwam zondag op canvas.

Wat een iconen stonden er toen niet op het veld : Basler, Matheus, Effenberg, Keane, Giggs, Schmeichel, Kahn.

Grappig dat je dit post, kwam zondag op canvas.

Wat een iconen stonden er toen niet op het veld : Basler, Matheus, Effenberg, Keane, Giggs, Schmeichel, Kahn.

Ja en het mooiste gezicht was nog jankende Duitsen iconen aan het eind van de wedstrijd. Zou dat graag vaker zien. Liefst deze zomer ergens in Juni :D

Idd :D

Was trouwens de laatste wedstrijd van Matheus bij Bayern dacht ik.

Jaja..met van der Gouw op de bank!

Hier was Beckham nog een fenomenale voetballer...

godgod, krijg er opnieuw kippevel van. Ook omdat het al 8 jaar geleden is.

Geweldig! Weet nog wel dat Bayern de betere ploeg was met een mega goal van Basler volgens mij. Super einde van de wedstrijd!

Bayern had slechte spitsen, Jancker & Zickler enzo.

Gelukkig voor hun hadden ze Elber.

Prachtig filmpje, mooi om te zien. Dat Engelse commentaar is ook altijd geweldig.

Terug
Naar boven