AndroidHealthClinic

Marbo squat rack MH-S204 billig, aber gut

Bezoekers in dit topic

getest ,een squat rack / bench rack van Marbo Sports

model MH-S204

spotgoedkoop ,prijzen variëren van 89,00 tot 139,00 :roflol:

Pools fabricaat

montage is supersimpel ,duur 20 min

voelt stabiel aan ,geen wiebelshit (4X4 cm buis)

maximale belastbaarheid 200kg

wil je deze maanden nog redelijk op niveau thuis willen trainen voor weinig dan zou ik voor deze gaan

(ben je van plan om altijd thuis te trainen dan zou ik wel voor een hogere prijsklasse gaan)



mh-s204  34.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de review! Waar heb je hem voor 89 gezien?
 
Heb zelf ook wat Marbo spul gehad.
Niet de beste kwaliteit, maar voor de recreant is het genoeg. Wil je echt serieus trainen dan moet je inderdaad voor het echte werk gaan, waar je dan ook voor betaald.
 
Bedankt voor de review! Waar heb je hem voor 89 gezien?


in een Nederlandse webshob voor de coronacrisis,als de naam mij nog te binnen schiet vul ik dat nog even aan,
ik heb er 175,00 voor betaald (inclusief verzending DLD)en dat was uiteraard iets teveel maar het was zijn geld waard
om door de crisis heen te komen
 
Thanks allebei! Over recreatief vs serieus... zo lang ik uit de buurt van failure blijf lijkt zoiets me goed genoeg. Zeker nadat ik dit filmpje heb gezien:
.

Ik denk dat ik voor zoiets ga: https://sportbay.nl/pr/Haltersteunen-Marbo-Sport-MS-S101/1197.


niets mis met die haltersteunen ,zou ze gewoon kopen indien op voorraad,

bij het door mij beoordeelde rack is het tot 175 kg veilig genoeg om te bankdrukken en te squatten (in het een na hoogste inhaakpunt) en dat is voor de meeste meer dan genoeg
 
in een Nederlandse webshob voor de coronacrisis,als de naam mij nog te binnen schiet vul ik dat nog even aan,
ik heb er 175,00 voor betaald (inclusief verzending DLD)en dat was uiteraard iets teveel maar het was zijn geld waard
om door de crisis heen te komen
Dat was bij ons, wij waren de enige aanbieder van Marbo :) dat was een sale prijs omdat we Marbo toen uit het assortiment hebben gehaald. Wij willen dit soort budgetproducten niet meer aanbieden - maar voor de prijs waren het zeker geen verkeerde producten.

Dit is nu onze ATX versie van instapmodel haltersteunen:
 
Ik heb weer net naast gevist helaas.

Fitness Seller wanneer verwachten jullie deze op jullie webshop?
dat was een sale prijs omdat we Marbo toen uit het assortiment hebben gehaald. Wij willen dit soort budgetproducten niet meer aanbieden
 
dat was een sale prijs omdat we Marbo toen uit het assortiment hebben gehaald. Wij willen dit soort budgetproducten niet meer aanbieden
Ik bedoelde wanneer verwachten jullie dit product in jullie webshop:

 
Ik bedoelde wanneer verwachten jullie dit product in jullie webshop:

Beschikbaarheid: niet op voorraad, verwacht midden juni
 
in het topic van fitness seller was ook al aangegeven dat er materialen vertraagd waren. met een maand. dus ga maar uit van eind juli.
 
Dat was bij ons, wij waren de enige aanbieder van Marbo :) dat was een sale prijs omdat we Marbo toen uit het assortiment hebben gehaald. Wij willen dit soort budgetproducten niet meer aanbieden - maar voor de prijs waren het zeker geen verkeerde producten.

Dit is nu onze ATX versie van instapmodel haltersteunen:
Marbo heeft toch ook een duurdere "line" ? Ik zie super stevige benches van 400 euro!!!
 
Marbo heeft toch ook een duurdere "line" ? Ik zie super stevige benches van 400 euro!!!
De duurdere serie van Marbo is voor ons niet interessant omdat we dat zelf (beter) aanbieden met ATX.
 
Marbo heeft toch ook een duurdere "line" ? Ik zie super stevige benches van 400 euro!!!
Het tweedehands bankje van Marbo dat ik heb is iig een kutding.
 
Back
Naar boven