Jij hebt het over castereren bro , er zijn er maar weinig die dat zouden toelaten. Jij zegt dat je het wel zou doen maar dat is alleen maar grootspraak.......
Mensen die aan grootspraak doen mag je imo nooit meer serieus nemen.....
Ja ik heb het over castreren ja. En ja je hebt gelijk dat het best wel eens grootspraak zou kunnen zijn. Bovendien doe ik niet zo handig door in de discussie hierover te beginnen met de meest draconische oplossing, dat is andersom discussiëren. Opnieuw dus een poging:
Stap 1; erkennen dat er een probleem is met pedofilie, dat het niet normaal is en met liefde voor kinderen niks te maken heeft. Die stap zie ik bijvoorbeeld de site van Martijn niet zetten. Zij hebben het maar over hoezeer ze kinderen lief hebben en reageren op de anti-pedo maatschappij ipv opzichzelf. Ik zie grote overeenkomst tussen martijn en een pro-anna site. Daar maken ze zich wijs dat mager zijn heel gezond is en dat ze goed bezig zijn terwijl de praktijk is dat men elkaar met vreselijk gedag tov eten stimuleert. Zo is de pedo partij ook behoorlijk imo.
Stap2; praktische oplossingen zoeken. Ik ken een oud verhaal van een dominee die tijdens zondagsschool merkte dat zijn gevoelens naar de jongens daar niet klopte. Hij vertelde het zijn vrouw en sindsdien heeft hij zijn werk voortgezet met zijn vrouw altijd op gehoorsafstand en meed hij situaties waar de verleiding voor hem te groot zou kunnen zijn. Bij mijn weten heeft hij nooit zijn gevoelens in de praktijk gebracht.
Stap3, als dit soort makkelijke trucjes niet werkt moet je een zwaardere oplossing zoeken in de vorm van therapie......
Stap4; als echt niks werkt en je gevoelens en gedachten niet meer in de hand te houden zijn moet je je laten opnemen
Stap5 als ook dit niet werkt is toch castratie een oplossing die niet verzwegen moet worden, alles is beter als een kind die misbruikt wordt. Dat is dus een laatste redmiddel, in die volgorde had ik dit eigenlijk moeten noemen denk ik.
En wij als maatschappij moeten pedo's zien als mensen die hulp nodig hebben, gevraagd en ongevraagd desnoods. Dit moeten we doen uit medemenselijkheid en niet uit pedo haat. Maar wel met de stok achter de deur als iemand niet wil en een kinderleven in gevaar is, met alle mogelijke middelen dit voorkomen. Dit is imo inclusief castratie of opsluiting.