XXL Nutrition

Marcus Ruhl Guestposing november 2008

Gatver die kerel ziet goed uit ... ben benieuwd naar zijn comeback

Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhl

Beest!

wtf doet hij met zijn linkerhand op 1:19? :s

OT: beest!

Zijn linker arm is wel stuk kleiner dan rechter ofniet :$

2poy179.jpg

Die pectear is overduidelijk zichtbaar. Ik hoop niet dat hij deze heeft proberen te repareren met synthol.

Als hij weer mee gaat doen aan een wedstrijd wordt die tear alleen maar meer zichtbaar.

De linkerkant van zijn lichaam lijkt me ook behoorlijk geatrofieerd.

Mensen die zeggen "oow wat ziet marcus er goed uit of hij moet weer wedstrijden gaan doen" zijn of blind of houden zichzelf voor de gek. Zijn overmatige syntholgebruik is nu beter zichtbaar dan het ooit geweest is.

Staat er beter bij als vroeger. Maar symmetrie ontbreekt imo.

Doet pijn he "Gosha"? Als iemand de vinger op de zere plek legt.

Ruhl is mens af.

Blijft een legende...heb dit jaar nog ff met hem kunnen babbelen en handjes schudden.....Las ergens dat hij zijn come back gaat maken in New York volgend jaar, met deze fysiek kan hij nog wel een paar jaartjes mee en zie
hem nog wel een aantal keren staan op de Mr.O:cool:.

Helaas lang niet meer wat het geweest is IMO.
Ik was altijd een fan, maar vind hem nu niet zo geweldig meer.

Waarschijnlijk wel de leukste persoonlijkheid in heel het pro-bb circuit

drinkt ie nou een biertje backstage tijdens de tanning??das wel grappig!

Goed voor de vasculariteit.

Ruhl komt idd echt over in zijn films als een goeie gast :P Niet de mooiste BB maar cker de grootste en grappigste!

Blijft een legende...heb dit jaar nog ff met hem kunnen babbelen en handjes schudden.....Las ergens dat hij zijn come back gaat maken in New York volgend jaar, met deze fysiek kan hij nog wel een paar jaartjes mee en zie
hem nog wel een aantal keren staan op de Mr.O:cool:.

Jij bent imo wel een beetje te optimistisch....op de Mr O zou Ruhl er helemaal niks meer van bakken. De massa heeft hij ja...maar daar is ook alles mee gezegd. Die kerel moet gewoon lekker guestposings blijven doen en van het leven genieten als je het mij vraagt.

Jij bent imo wel een beetje te optimistisch....op de Mr O zou Ruhl er helemaal niks meer van bakken. De massa heeft hij ja...maar daar is ook alles mee gezegd. Die kerel moet gewoon lekker guestposings blijven doen en van het leven genieten als je het mij vraagt.

Zie ook geen top 6 meer voor hem maar deelname moet mogelijk zijn;).
Denk dat hij nog wel in staat is op een Grand Prix een top 3 te kunnen scoren waarbij hij deelname veilig kan stellen.

Commercieel kan het slim zijn voor een dergelijk plan te kiezen, zo blijft hij in de picture, pakt extra guestposings en kan eventueel nog een slag slaan met een nieuwe dvd. Blijft altijd moeilijk inschatten of hij iets achter de hand heeft
m.b.t. de toekomst of dat hij dit nog veilig moet stellen;).

Terug
Naar boven