MuscleMeat

Marcus Ruhl Guestposing november 2008

Zie ook geen top 6 meer voor hem maar deelname moet mogelijk zijn;).
Denk dat hij nog wel in staat is op een Grand Prix een top 3 te kunnen scoren waarbij hij deelname veilig kan stellen.

Commercieel kan het slim zijn voor een dergelijk plan te kiezen, zo blijft hij in de picture, pakt extra guestposings en kan eventueel nog een slag slaan met een nieuwe dvd. Blijft altijd moeilijk inschatten of hij iets achter de hand heeft
m.b.t. de toekomst of dat hij dit nog veilig moet stellen;).

Met zo'n falende borst naar de Mr O?

Met zo'n falende borst naar de Mr O?

Ik heb Dorian Yates weleens de Mr.O zien winnen met een afgescheurde spier en werd Ronnie dacht ik voor een paar jaar terug nog 4e met iets dergelijks:eek:;)....volgens mij heeft Markus het e.a. al weer aardig kunnen repareren, verwachtingen moet je dan bijstellen maar er is wat mogelijk, zeker op basis van reputatie want dat kan gewoon een aantal plaatsen schelen.

Is en blijft een beest, een van mijn favo's!

Go go go Ruuuuuuuuuuhl!!!

ruhl is da bomb!

Zie ook geen top 6 meer voor hem maar deelname moet mogelijk zijn;).
Denk dat hij nog wel in staat is op een Grand Prix een top 3 te kunnen scoren waarbij hij deelname veilig kan stellen.

Commercieel kan het slim zijn voor een dergelijk plan te kiezen, zo blijft hij in de picture, pakt extra guestposings en kan eventueel nog een slag slaan met een nieuwe dvd. Blijft altijd moeilijk inschatten of hij iets achter de hand heeft
m.b.t. de toekomst of dat hij dit nog veilig moet stellen;).

Ik denk niet dat iemand als Ruhl gewoon meedoet voor gewoon een plaats in de top 6 in een grand prix. Respect voor deze man , maar zijn tijd is echt voorbij net zoals bij Coleman.

Klassebakken moeten ererondjes draaien.. zij moeten niet meer hun cardinage vaneen razen in een raastige race...

Synthol all over!!!

vond ruhl altijd fantastisch, ook al irl gezien, en idd een beest...

maar moet weten wanneer hij moet stoppen, én dat is NU.

Terug
Naar boven