XXL Nutrition

Marcy MWB-2001 ervaringen

Tauren

Novice
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met Marcy MWB-2001 ?

Of ander materiaal van dat merk?

Is het goed materiaal ( stevig? slijtvast? stabiel? etc. ) of slecht en waarom?
Gelet op prijs / kwaliteit. Want het is zeker niet het duurste wat er te vinden is.

Thnx!

Qua prijs kwaliteit zeg ik oke, zelf heb ik een multibench van Marcy en ben er wel tevreden over. Het is natuurlijk niet het beste wat er is, maar daar betaal je bij lange na niet voor. Geloof dat het bankje mij nog geen 90 pleurie kostte.

Qua prijs kwaliteit zeg ik oke, zelf heb ik een multibench van Marcy en ben er wel tevreden over. Het is natuurlijk niet het beste wat er is, maar daar betaal je bij lange na niet voor. Geloof dat het bankje mij nog geen 90 pleurie kostte.

kan bij die multibench de leuning ook helemaal recht op ??

sorry dat ik ff ontopic was

Ziet er stevig uit, maar te 'druk' voor mij.

Ben bij helisport in ettenleur geweest en heb toen wat marcy spullen uitgeprobeerd. De kwaliteit vond ik echt zwaar tegenvallen. Misschien geschikt voor wat rustige fitness, maar echt bodybuilden gaat niet gebeuren. Ik probeerde bijvoorbeeld wat multistations maar daar werd je echt niet vrolijk van (erg veel frictie op bijv latpull, pec dec met maar iets van 50 kilo steekgewichten).

Het rack ziet er (in het echt) wel stevig uit moet ik zeggen, maar het bankje vind ik erg vervelend. Je kunt je benen echt niet goed kwijt. Als je het preacher/leg curl gedeelte weg laat dan valt er wel redelijk op te trainen.

Bij helisport verkopen ze ook bodycraft spullen, het is een stuk duurder, maar de kwaliteit is gewoon veel beter.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook een beetje veilig kunnen trainen ( alleen ) vandaar dit bankje ivm de spotters. Bedankt voor de reacties, denk dat het dus een redelijk goede keus is voor dit geld.

Maar niemand die de bank thuis heeft? Jammer, had graag "first hand" ervaringen gehad.

Heb ook een bankje van marcy.

Het is niet het allerbeste maar toch goed genoeg voor een homegym:)

2zstgnl.jpg

Besteld :)

Terug
Naar boven