AndroidHealthClinic

Marokkaanse Belg steekt Nederlander neer in Gent

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
431
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
(Novum) - Een 34-jarige Nederlander is zaterdagnacht in het Belgische Gent neergestoken. Hij is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, meldt de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. Een 27-jarige Belg is opgepakt.

De twee zouden het op straat met elkaar aan de stok hebben gekregen, waarna de Marokkaanse Belg een mes trok. Het slachtoffer zou meerdere snijwonden hebben, maar is volgens de krant niet in levensgevaar.

Wanneer houdt het eens op :sad:

Marokkaanse Belg :rolleyes:

:)

Ik ga eens kijken wat de Belgische kranten schrijven. Ben benieuwd.

Verander de titel in marokaan.De echte belgen krijgen zo een slechte naam.

HBVL: Man steekt Nederlander neer in Gent
GVA: Man steekt Nederlander neer.
LAATSTE NIEUWS: Man steekt Nederlander neer in Gent...

Hehe...

• Topic Starter Topic Starter
Als het zo in het nieuws stond had het hier ook zo gestaan ,... bron vernken is volgens mij een no-go :(

Het is een marokaan dus mag je het er best neerzetten.Als ze in het nieuws liever hun mondje dichthouden moeten hun dat weten.Jij bent een man die ook van eerlijkheid houd ofniet soms ?;)

Novum) - Een 34-jarige Nederlander is zaterdagnacht in het Belgische Gent neergestoken. Hij is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, meldt de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. Een 27-jarige Belg is opgepakt.

De twee zouden het op straat met elkaar aan de stok hebben gekregen, waarna de Marokkaanse Belg een mes trok. Het slachtoffer zou meerdere snijwonden hebben, maar is volgens de krant niet in levensgevaar.

had het andersom geweest "Nederlander steekt Marokkaan " wat dan ? leuk ? :)

• Topic Starter Topic Starter
Het is een marokaan dus mag je het er best neerzetten.Als ze in het nieuws liever hun mondje dichthouden moeten hun dat weten.Jij bent een man die ook van eerlijkheid houd ofniet soms ?;)

Jazeker , daarom heb ik ook de tekst niet aangepast en er gewoon in laten staan dat het om een marokkaanse belg ging ;)

Terug
Naar boven