MuscleMeat

Mascha Tieken bij de Grand Prix Los Angelos

Bezoekers in dit topic

holy ****, wat een ziek fysiek (ruimt mooi eh?). Verdient echt géén 15de plaatst gewoon.
 
Just beautiful

Zo hoort poseren te zijn
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes.

Om eerlijk te zijn snap ik er zelf ook helemaal niets van. Er werd verteld dat er in deze klasse gezocht werd naar de jaren 80 BB en als hard, massief en droog in gedachte zou komen dat dit je punten zou kosten.
Ik ben nergens te hard (maar zeker niet te soft wat het hoofdjury lid had gezegd) en ik denk zelf dat alles in balans is.
tja wat kan ik verder zeggen.....
Mijn beste shape/balans ever maar helaas als Europeaan wordt je gewoon niet bekeken. Ik kwam het podium op hoorde Bob Dickerello zeggen "to much muscle" en de heren jury gingen verder met sms`s en op briefjes dingen schrijven. Ze keken verder geen een keer meer.

Ik heb me iedere keer weten te verbeteren maar als de jury met bullshit komt van "je buikspieren waren wel aardig (aardig?? volgens mij was is samen met een ander meisje de enigste die buikspieren had....)maar de rest van je bovenlichaam is te soft tov je benen. Tevens waren mijn hamstrings wel goed maar de overgang naar bil was te soft...maar dit kwam door mijn leeftijd en daar zou ik ook niets meer aan kunnen veranderen." ja ik weet ik heb billen....de rest van de dames niet. En ik ben er trots op dat ik een kont heb...maar te soft? Nee dat zijn spieren...

Maar goed ik ben per direct gestopt met wedstrijden. Ik heb er geen zin meer in als je niet eens bekeken wordt.

Ik heb via facebook verschillende berichten ontvangen, ook van een oud organisator van wedstrijden en oud jury lid. Die zie dat hij vond dat het op een schofterige manier was gegaan en dat ik zeker in de top had moeten zitten.

Hier nog even 2 vergelijkingen ....voor mij blijft het een mysterie! te soft op mijn bovenlichaam (ik heb 21 jaar wedstrijden gedaan 33 wedstrijden gedraaid en in al die jaren heb ik nooit te horen gekregen dat mijn bovenlichaam te soft zou zijn....)

compa.jpg


Naamloos-1.jpg
 
Belachelijk zeg. Waarom ze zich dan niet gewoon aan het vooraf beschreven ideaalbeeld houden, alsof je voor niets je daar op gericht hebt in je voorbereiding.

Ben wel benieuwd naar foto's van de top-zoveel, naar wat ze dan wel op zoek zijn geweest.

Maar je stopt helemaal met wedstrijden? :eek:
 
Alleen maar bullshit!
Je ziet gewoon dat je bij de top hoort.
Kan wel begrijpen dat je er zo weining plezier in beleeft
 
Wat een grap zeg, ongelooflijk.
 
zwaar triest, probeer het je niet teveel aan te trekken..
 
Wat een ****ing onzin... Jammer dat je gestopt bent.
 
tja dit zijn nr 4 en 5....

Nr 4
IMG_2132%20copy_DYQXFAEGRY.jpg


nr3
IMG_2329%20copy_COJTRCGDNK.jpg


Ja ik stop helemaal met wedstrijden....ben er na 21 jaar klaar mee...

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 00:47 ----------

Het is ook jammer maar wat kan ik anders??? ze kijken niet....
 
ow dear lord.... jij staat er so ie so veel beter bij dan die 3 en 4. Walgelijke beslissing van de jury, schande voor de sport dat zulke mensen als jury gevraagd worden.
 
tja en als je in mijn eerste post kijkt staan daar twee vergelijkingsfoto`s... de eerste dame is ook boven me geëindigd...
 
Je zou die jury toch willen slopen!
OOk niet meer in NL een NK draaien?
 
tja, serge nubret zei het destijds al.. IFBB is een en al politiek, iets wat weer duidelijk naar voren komt.

ik snap werkelijk NIETS van deze uitslag
 
Laatst bewerkt:
Echt belachelijk, jij staat er sowieso veel beter bij, daar is gewoon geen discussie over mogelijk...
 
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes.

Om eerlijk te zijn snap ik er zelf ook helemaal niets van. Er werd verteld dat er in deze klasse gezocht werd naar de jaren 80 BB en als hard, massief en droog in gedachte zou komen dat dit je punten zou kosten.
Ik ben nergens te hard (maar zeker niet te soft wat het hoofdjury lid had gezegd) en ik denk zelf dat alles in balans is.
tja wat kan ik verder zeggen.....
Mijn beste shape/balans ever maar helaas als Europeaan wordt je gewoon niet bekeken. Ik kwam het podium op hoorde Bob Dickerello zeggen "to much muscle" en de heren jury gingen verder met sms`s en op briefjes dingen schrijven. Ze keken verder geen een keer meer.

Ik heb me iedere keer weten te verbeteren maar als de jury met bullshit komt van "je buikspieren waren wel aardig (aardig?? volgens mij was is samen met een ander meisje de enigste die buikspieren had....)maar de rest van je bovenlichaam is te soft tov je benen. Tevens waren mijn hamstrings wel goed maar de overgang naar bil was te soft...maar dit kwam door mijn leeftijd en daar zou ik ook niets meer aan kunnen veranderen." ja ik weet ik heb billen....de rest van de dames niet. En ik ben er trots op dat ik een kont heb...maar te soft? Nee dat zijn spieren...

Maar goed ik ben per direct gestopt met wedstrijden. Ik heb er geen zin meer in als je niet eens bekeken wordt.

Ik heb via facebook verschillende berichten ontvangen, ook van een oud organisator van wedstrijden en oud jury lid. Die zie dat hij vond dat het op een schofterige manier was gegaan en dat ik zeker in de top had moeten zitten.

Hier nog even 2 vergelijkingen ....voor mij blijft het een mysterie! te soft op mijn bovenlichaam (ik heb 21 jaar wedstrijden gedaan 33 wedstrijden gedraaid en in al die jaren heb ik nooit te horen gekregen dat mijn bovenlichaam te soft zou zijn....)


bij deze vergelijkingsfoto's kun je overduidelijk zien wie er het beste bij staat. ???
en ik moet echt net als de rest toegeven, dat jij er letterlijk met kop en schouders bovenuit komt op de nr 1.
ik zie het gewoon weg niet, dat de gekozen nummer 1 kwalitatief en qua esthetica, beter dan jij zou zijn.

je koopt er niet veel voor, maar hier nog iemand die je gelijk geeft. echt absurd.
 
belachelijk je had zeker in de top 5 moeten staan!
 
Je bent de beste, niet stoppen alsjeblieft.. Wie weet.... Het moet gewoon kunnen je staat er heel erg goed bij....!
 
Back
Naar boven