MuscleMeat

Mass Muntant

f3arl3ss

Cool Novice
Waardering
0
hallo mensen,

klein vraagje....misschien overbodig.....maar jah het is beter dat je een vraag stelt dan dat je hem niet stelt....

Vraag: kun je met mass mutant 2.27kg ....in een maand 5 kilo aankomen?(naast je dagelijks voeding)

alvast bedankt en excuses als ik dom overkom....

Licht er aan hoe je voeding en nu uit ziet.
Je moet eerst je calorien (Kcal) gaan berekenen wat je nodig hebt op onderhoud.
Om te groeien gaan je daar 500 Kcal boven zitten. Als ik me niet vergis zit er in Mutant Mass per dosering 2000 Kcal? Als je op onderhoud zit en je neemt die Mutant Mass er bij dan kan je binnen een maand wel 2kg pakken

5kg vet, ja kan prima!

hallo mensen,

klein vraagje....misschien overbodig.....maar jah het is beter dat je een vraag stelt dan dat je hem niet stelt....

Vraag: kun je met mass mutant 2.27kg ....in een maand 5 kilo aankomen?(naast je dagelijks voeding)

Als je met 2.27kg in 'n maand 5 kilo kan aankomen, kan je dus zonder mutant mass in 'n maand 2,73kg aankomen, en dat lijkt me al 'n stuk beter! Dus dumpen die mutant mass. :)

Als je 5 kg in een maand bijkomt, gaat dat niet allemaal spiermassa zijn. Maar dat is ook niet altijd erg. Wat vet/extra massa kan een beginner wel gebruiken. Althans dat is mijn mening. Je komt een beetje voller te staan.

In ieder geval, om 'slechts' 5kg bij te willen komen heb je niet eens zo'n weightgainer nodig. Als je genoeg eet, kom je er ook. Heb je moeite met veel eten of te weinig tijd ofzo, kan je die shakes wel gebruiken als aanvulling.

Bert

hallo mensen,

In gewicht wel.

Terug
Naar boven