XXL Nutrition

mass perfection

revange

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo.

Ik heb de mass perfection gehaald en gebruik hem nu anderhalve week maar ik kom niks aan.
de shake heeft 388 calorieen.
Pak de shake met opstaan, na sporten, en voor slapen.

ik deed dat ook met true mass van bsn en daar ben ik 2.5 kilo van aangkomen. En bijna geen vet. Daar zitten ook meer calorieen in. 710.
zal dat daardoor komen?

Of gebruik ik mass perfection te kort om het te merken?

Hallo.

Ik heb de mass perfection gehaald en gebruik hem nu anderhalve week maar ik kom niks aan.
de shake heeft 388 calorieen.
Pak de shake met opstaan, na sporten, en voor slapen.

ik deed dat ook met true mass van bsn en daar ben ik 2.5 kilo van aangkomen. En bijna geen vet. Daar zitten ook meer calorieen in. 710.
zal dat daardoor komen?

Of gebruik ik mass perfection te kort om het te merken?

Ik zou zeggen je gebruikt het nog te kort.

Sowieso is een dosering Mass P maar 60 gram en een dosering BSN 145gram. Dus met 120 gram MassP kom je hoger uit in caloriën(4 scheppen). In een portie van BSN zit ook 15 gram suiker. En suiker is een dikmaker!

Dus zou het even afwachten nog :) Mass Perfection is een hele goede en vooral SCHONE gainer die je mooie kilo's gaat leveren en niet alleen maar vet. Tenminste bij mezelf :p

OF je eet te weinig waardoor je niet aankomt,
misschien moet je meer op je eten letten dan zodra je meer eet,
je weet wel dat vaste voedsel waar je op moet kauwen en je voedingsstoffen uithaalt
je ook meer calorien binnenkrijgt.

Ik krijg zomaar het idee dat het komt door het feit dat je te weinig eet,
maar wie ben ik om te zeggen dat je te weinig eet..

misschien dat de mensen na mij wel zullen zeggen dat je te weinig eet,
of ze gaan vragen stellen zoals: Wat eet je zoal op een dag?

weet je wat een supplement is? Een supplement is een aanvulling op je
reguliere voeding en neem je dus daarnaast terwijl je voeding al in orde is wil je er resultaten van merken.

" deed dat ook met true mass van bsn en daar ben ik 2.5 kilo van aangkomen. En bijna geen vet. Daar zitten ook meer calorieen in. 710. " WOWWWWW meer caloriën zoals SUIKER en dat leverd spier op? en geen vet? Klinkt als prachtspul in een potje want als je 2.5 kilo aankomt van een weightgainer is dat automatisch spierweefsel en beslist GEEN water retentie of vet wat je bent aangekomen...
klinkt bijna anabool! Ik zou de hele pot met een emmer water naar binnen scheppen

kom je niet aan? meer eten. Je hoeft helemaal geen massgainer te gebruiken... Je denkt dat je big en groot komt door wat shakes te drinken... Het houdt meer in dan dat

Meer shakies drinken vriend

• Topic Starter Topic Starter
Ja eten is sowieso geen probleem. Ga niet heel mijn voedings schema posten maar eet 3x warm ( kip rijst pastas groente enz) 12 boterhsmmen pindakaas. Kwark volle bak. Brinta in de ochtend. 2 stuks fruit. En daarna de shakes.
@stefanovich Ik wacht wel even geduldig af. Wanneer begon jij er iets van te merken?
gr

Jij mag gebruiken wat jij wil, maar als je voedingsschemaniet in orde is....ga je nog steeds niet aankomen.
En als je niet aankomt, dan moet je gewoon meer eten!

Zo simpel is het. Simpele tips zijn zuivelproducten vol te nemen ipv mager of halfvol, litertje chocomel per dag te pakken en een zak noten naar smaak te eten.

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik altijd volle Melk. En eet ook roasted cashew noten.

Klinkt toch raar. Bereken eens je onderhoud en je macro's van wat je eet en post dat hier.
Antwoord blijft overigens even simpel: meer eten.

gwn 10 scheppen doen, maar blijf je aub veilig?

Terug
Naar boven