MuscleMeat

Mass-tadon of Mammoet ?

Train2Gain

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Ik ben op zoek naar een degelijke weight gainer en twijfel nog tussen deze twee.
Wat is jullie ervaring met deze supplementen?

mammoet is rotzooi heb ik heel vaak gehoord, kijk gewoon bij huismerk van boardsponsors, ik vind de weightgainer van sportfood wel nice. heb die keer gehad en vond de smaak aardbei super ;)

Ik gebruik nu zelf lean gain van body en fitshop!
zeker een aanrader. Goede voedingswaarden, prijs & smaak!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, heb hier en daar al wat goeie comments gehoord over die lean gainer.
Ik eet veel,regelmatig en de juiste voedingsmiddelen maar kom toch amper bij qua gewicht...

Laatst bewerkt:
Ja, heb hier en daar al wat goeie comments gehoord over die lean gainer.
Ik eet veel,regelmatig en de juiste voedingsmiddelen maar kom toch amper bij qua gewicht...
Rot op man (No hard feelings ) je weegt 70 kilo. Je eet niet veel genoeg, niet regelmatig genoeg en waarschijnlijk ook niet de juiste voedingsmiddelen.
HIER MET JE VOEDINGSSCHEMA!!!!

Ahummmm....

Rice and Protein :D
Als je aan cleanbulken wilt doen.

Rot op man (No hard feelings ) je weegt 70 kilo. Je eet niet veel genoeg, niet regelmatig genoeg en waarschijnlijk ook niet de juiste voedingsmiddelen.
HIER MET JE VOEDINGSSCHEMA!!!!

Lol,

Ik eet WEL genoeg, WEL regelmatig en WEL de juiste voedingsmiddelen.

BTW: Rot ook maar op ;)

niet aankomen = meer eten
klaar, simpel.
pak gewoon lean gain, gaat werken, maar eerst je voeding onder handen nemen want daar ligt het probleem

niet aankomen = meer eten
klaar, simpel.
pak gewoon lean gain, gaat werken, maar eerst je voeding onder handen nemen want daar ligt het probleem

Heb onlangs drie maand niet kunnen trainen wegens omstandigheden, ben daarbij tien kilo afgevallen. Ik at toen niet meer of nu maar kwam wel rapper bij...
Zal je raad opvolgen !

Vreten jij verdorrie! Blender een zak ongezouten notenmelange van 200gr(bij de Aldi te verkrijgen) met (soja)melk en een schep proteinepoeder en je hebt een weightgainer van meer dan 1000Kcal.

mammoet is rotzooi heb ik heel vaak gehoord, kijk gewoon bij huismerk van boardsponsors, ik vind de weightgainer van sportfood wel nice. heb die keer gehad en vond de smaak aardbei super ;)

niet spreken als je niets weet ;)

Mammoth is echt top werkt heel goed, natuurlijk moet je voeding ook wel goed zijn ! Lean gainer trouwens van het zelfde merk minder vetten etc. Maar mammoth zeker goed als je moeilijk bij komt.

Mammoth laten liggen, MassTadon is een goed product, smaakt ook super :)

niet spreken als je niets weet ;)

Mammoth is echt top werkt heel goed, natuurlijk moet je voeding ook wel goed zijn ! Lean gainer trouwens van het zelfde merk minder vetten etc. Maar mammoth zeker goed als je moeilijk bij komt.
wat ik ermee bedoelde is dat ik vaak heb gehoord hier op het forum ook van mense die naar mijn mening er wel verstand van hebben. Dat er te veel suiker in zin en je beter een andere gainer kunt pakken :)

Mammoth is echte troep. lost voor geen meter op altijd klonten en enorm veel suiker. Op 100 gram poeder heb je 37 gram suiker. Natuurlijk kom je er van aan maar niet op een goede manier.

Heb al een ganse emmer gehad. Begin is de smaak goed maar je raakt die kotsbeu omdat het zo zoet is.

Mastadon heeft dan een 5,5 gram suiker per 100 gram.

Lean Gain van Body en Fitshop vind ik nog altijd veruit de beste. Gevolgd door Mutant mass van PVL.

Voor Mutant Mass gaan ;)

Mammoth is echte troep. lost voor geen meter op altijd klonten en enorm veel suiker. Op 100 gram poeder heb je 37 gram suiker. Natuurlijk kom je er van aan maar niet op een goede manier.

Heb al een ganse emmer gehad. Begin is de smaak goed maar je raakt die kotsbeu omdat het zo zoet is.

Lean Gain van Body en Fitshop vind ik nog altijd veruit de beste. Gevolgd door Mutant mass van PVL.

Je wil een mass gainer, dus natuurlijk ga je suikers en vetten hebben. Als je op je stoel gaat zitten en wachten tot je gespierd word gaat het indd tegenovergestelde effect hebben ;) Anyway ken veel mensen dat er goeie resultate mee hebben waaronder semi pro's, zelf ook al paar potten gebruikt altijd tevreden van geweest. Maar indd leangainer is minder in suikers etc. moet je zelf gewoon beide eens gebruiken en zien wat beste uitkomt.

Dat is het verschil tussen een lean gainer en een gainer: lean gainer is 50%/50% en een gainer is 1/3 eiwitten en 2/3 kh.

Dank je, voor het compliment!:)

Het grote voordeel van onze Lean Gain ten opzichte van andere gainers is dan Lean Gain een hoger eiwitgehalte (5 soorten eiwit) bevat en puur complexe koolhydraten. 0 suikers! Het verschil in kwaliteit... En dat merk je, je kunt Lean Gain ook uitstekend als maaltijdvervanger gebruiken om zo op een kwalitatief uitstekende manier je kcal innname te verhogen waardoor je makkelijker spiermassa aanzet. Daarnaast bevat Lean Gain ook wat extra BCAA's, Glutamine en een Vitamine mineralen mixje om het helemaal af te maken:)

Hier kun je de volledige info over Lean Gain doorlezen

De smaken zijn ook heerlijk, krijgen we enorm veel complimenten over.:zuip:

Dank je, voor het compliment!:)

Het grote voordeel van onze Lean Gain ten opzichte van andere gainers is dan Lean Gain een hoger eiwitgehalte (5 soorten eiwit) bevat en puur complexe koolhydraten. 0 suikers! Het verschil in kwaliteit... En dat merk je, je kunt Lean Gain ook uitstekend als maaltijdvervanger gebruiken om zo op een kwalitatief uitstekende manier je kcal innname te verhogen waardoor je makkelijker spiermassa aanzet. Daarnaast bevat Lean Gain ook wat extra BCAA's, Glutamine en een Vitamine mineralen mixje om het helemaal af te maken:)

Hier kun je de volledige info over Lean Gain doorlezen

De smaken zijn ook heerlijk, krijgen we enorm veel complimenten over.:zuip:

Lean gainer is besteld !

• Like
Waarderingen: B&F
Terug
Naar boven