MuscleMeat

Massa bij komen

aminoNicolas

Novice
Waardering
0
Ik train super hard ik word aleen droger kom geen zak massa bij iemand raad ik eet mij half dood pff nie te doen niet dat ik vet wil worden maar wat extra droge massa bij kan geen kwaad ik weeg nu 67 kilo 1M 74 VET % 12

dus wat wil je nu weten/vragen???

• Topic Starter Topic Starter
welk suppliment jullie mij aan raden ik neem nu al vloeibare amino zuren of wat ik meer zou moeten eten :d

klinkt eerder als dat je voeding niet in orde is als je alleen maar droger word en geen massa bij pakt

plaats eens je voeding schema

eet 6-7 grote maaltijden per dan van 500kcals met volkoren koolhydraten en proteines. Bv 1zakje rijst met 200gr kip. 0,5kg kwark+ appel, 100gr brinta met 0,5lit melk en banaan en whey shake, 4boterhammen met pindakaas en 150Gr vlees/vis....

ik heb niet echt en voeding schema ik eet de hele dag door botherhammen met kaas salami choco euhm ik eet veel panekoeke savonds reist me vlees altijd wel veel eigenlijk maar ik let niet echt op hoeveel dat ik er juist van eet

Meer eten , en 12% is een mooi bf , ga cleanbulken en pak spiermassa. Misschien eens afwisseling zoeken in het trainen :P

wat bedoel je met afwiseling in het trainen ? ja zal ik doen !

ik heb niet echt en voeding schema ik eet de hele dag door botherhammen met kaas salami choco euhm ik eet veel panekoeke savonds reist me vlees altijd wel veel eigenlijk maar ik let niet echt op hoeveel dat ik er juist van eet

je stats zeggen dat je niet veel eet, ook al denk je van wel. dus meer eten:)

wat bedoel je met afwiseling in het trainen ? ja zal ik doen !

Van full body naar split , nieuwe oefeningen , je kan vanalles doen. Zoek hier of op het internet naar oefeningen. Je spieren wennen aan bepaalde oefeningen. Je moet wel de basis 3 doen : deadlift , bankdrukken en squat. Maar voor de overige oefeningen bestaan er heel veel variaties dus neem een schema , doe het x aantal maand en neem een nieuw schema :)

Ik train super hard ik word aleen droger kom geen zak massa bij iemand raad ik eet mij half dood pff nie te doen niet dat ik vet wil worden maar wat extra droge massa bij kan geen kwaad ik weeg nu 67 kilo 1M 74 VET % 12

Hoeveel calorieën eet je per dag.
En hoe veel train je (KT en cardio) ?

Hoeveel eiwitten eet je per dag heb je daar wel eens op gelet?

Terug
Naar boven