XXL Nutrition

massa kuur

mo76

Novice
Waardering
0
beste menesen wat vinden jullie van deze massa kuur.
week1-6/40mg/d-bol per dag
week1-12/500mg test.enanth
week1-12/400mg deca.
week13/pregnyl/3000/3000/1500/1500.om de 5dagen
week16/40mg nolvadex pd
week17-18/20 mg nolvadex pd.

Laatst bewerkt:
mo76 zei:
hallo allemaal ik wil graag een reactie op mijn massa kuur die ik in januari wil doen.
week1-3/750mg test.enanth
week4-12/500mg test.enanth
week1-12/400mg deca.
week16/40mg nolvadex pd
alvast bedankt voor jullie reacties ik ben 27 jaar en heb altijd getraind,ma na een ernstige motor ongeval en het verlies van mijn beste maat heb ik niet veel kunnen trainen.maar ik ben er weer klaar voor.weeg nu 85kg vetpercentage 15%.

kerel,

goed dat je na zo iets ingrijpends je training weer gaat oppakken.

ik zou echter als ik jou was een tijdje naturel gaan trainen, je hebt immers een tijd niet getraint dus massa ga je zeker aan zetten. al is het maar een paar maanden. met name je aanhechtingen gaan flink op ze kloten krijgen als je meteen voluit icm kuren gaat.

nu inhoudelijk even over je kuur. allereerst vind ik hem erg hoog gedoseerd voor je stats, maar dat is persoonlijk.

de test niet frontloaden icm dbol. je neemt of een kickstart dbol of frontload test, niet beide. heeft imo geen enkele toegevoegde waarde.

je hcg eerder starten, zo rond week 7 a 8, toch jongens? hcg onderdrukt je HPTA immers ook

ik zou toch je nakuur iets zwaarder maken, vind dit wat mager. neem drie weken na je eerste injectie deca 2 weken lang 40 mg nolva en 2 weken lang 20 mg, dat is toch wel het minimum denk ik bij zo'n dosering AAS.

hoop dat je er wat aan hebt

succes
Michel

HCG vanaf week 3 al als je het mij vraagt.

Maar ik denk dat inhoudelijk ingaan op de vraag van de topicstarter niet de juiste insteek zal zijn.

Zoals je zelf al zei "..ik zou echter als ik jou was een tijdje naturel gaan trainen, je hebt immers een tijd niet getraint dus massa ga je zeker aan zetten. al is het maar een paar maanden. met name je aanhechtingen gaan flink op ze kloten krijgen als je meteen voluit icm kuren gaat.".

Wachten dus. Even de komende tijd weer in een ritme komen que training en voeding. De AAS komt daarna wel weer. :)

MrJ zei:
HCG vanaf week 3 al als je het mij vraagt.

Maar ik denk dat inhoudelijk ingaan op de vraag van de topicstarter niet de juiste insteek zal zijn.

Zoals je zelf al zei "..ik zou echter als ik jou was een tijdje naturel gaan trainen, je hebt immers een tijd niet getraint dus massa ga je zeker aan zetten. al is het maar een paar maanden. met name je aanhechtingen gaan flink op ze kloten krijgen als je meteen voluit icm kuren gaat.".

Wachten dus. Even de komende tijd weer in een ritme komen que training en voeding. De AAS komt daarna wel weer. :)

mee eens gozer, echter hem wat kennis over AAS bijbrengen kan nooit kwaad ;)

Latin spirit zei:
mee eens gozer, echter hem wat kennis over AAS bijbrengen kan nooit kwaad ;)

Zou het bijna vergeten ja. ;)

Misschien handig voor de TS om in de tussentijd eea door te nemen (mocht het nodig zijn):

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.anabolicreview.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

• Topic Starter Topic Starter
thanks mensen dan ga ik wel maart beginnen.en bedankt voor de informatie :D

Kom tegen die tijd nog wel terug met je kuuridee. Dan kan er indien nodig nog eea bijgeschaafd worden. :)

• Topic Starter Topic Starter
thanks j

mo76 zei:
hallo allemaal ik wil graag een reactie op mijn massa kuur die ik in januari wil doen.
week1-3/750mg test.enanth
week1-12/400mg deca.
week16/40mg nolvadex pd
alvast bedankt voor jullie reacties ik ben 27 jaar en heb altijd getraind,ma na een ernstige motor ongeval en het verlies van mijn beste maat heb ik niet veel kunnen trainen.maar ik ben er weer klaar voor.weeg nu 85kg vetpercentage 15%.

Ik neem toch aan dat je alweer aan het trainen bent, zo niet dan zou ik idd latinspirit zijn advies volgen om eerst eens naturel massa bij te zetten en goed te eten. En dan kun je altijd nog een kuur doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Dit is wat ik ervan denk:

week1-6/40mg/d-bol per dag (25/30mg is genoeg)
week1-3/750mg test.enanth (500mg)
week1-12/400mg deca.
week13/pregnyl/3000/3000/1500/1500.om de 5dagen (wk 8 t/m 13 500 o/d 5dagen)
week16/40mg nolvadex pd + 100 mg clomid pd
week17-18/20 mg nolvadex pd + 50 mg clomid pd

Veel suc6 verder

Geen kickstart en frontload samen. Beetje overbodig imho.

Zo zeg ik weet het niet hoor ik vind het allemaal aan de hoge kant voor jou stats op dit moment maargoed wie weet hoe het er in maart uit ziet. Misschien heb je al een ( lang ) kuur verleden ? Vermeld dat er even bij.

Frontload dan ook die deca en laat dboll weg, in dat geval word het wel een erg hoge waarde.

Zou dan worden :

Wk1/2 test 1000mg
Wk1/2 deca 800mg
Wk3 tm 12 test 500mg
Wk3 tm 12 deca 400mg

Test wk 1/2 800, deca 600, voor de overige 10 weken resp. 400 en 300 zou dan alweer een stukje beschaafder zijn maargoed, misschien heb je al een boel gekuurd.

Volgens mij staat het in de post van MrJ al genoemd maar met die deca is het een interessant idee om die nieuwe hcg methode te gebruiken en vanaf week 3 500iu hcg te zetten.

Kun je niet gewoon een kickstart maken met iets anders, prop of sust ipv d-bol, dan kun je die absurd hoge frontload ook achterwege laten. ???

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven