AndroidHealthClinic

Massa kuur

Turdie

Competitive Bodybuilder
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Ik wil graag gaan beginnen aan een massa kuur, is Dianabol dat het beste, of beter beginnen met Deca?

Dbol is DE massakweker.

Ik adviseer je wel om je nog even in te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik heb gelezen dat Dianabol slecht kan zijn voor de lever, en dus Deca injecteren beter is, omdat het dan meteen in je bloed zit en het niet langs je lever hoeft. Maar wat zijn de voordelen van Dianabol ten opzichte van Deca?

injecteren is altijd gezonder dan orals.

maar denk dat dit je eerste kuur is/word of niet ? pak dan gewoon Test E met evt. en kicker.

Maar ik heb gelezen dat Dianabol slecht kan zijn voor de lever, en dus Deca injecteren beter is, omdat het dan meteen in je bloed zit en het niet langs je lever hoeft. Maar wat zijn de voordelen van Dianabol ten opzichte van Deca?

Test-E 500mg 1-10
Deca 400mg 1-10
Dbol 40mg/ed 1-6
nakuur 20mg/ed 12-15

Massa 100 procent garantie

Ja eerste kuur. Maar waarom eerste kuur Test E met kicker?

Test E is de basis van je latere kuurtjes want jij weet net zo goed als ons, eenmaal begonnen..

Daarom kan je beter daarmee beginnen zodat je weet hoe je erop reageert, dosering etc. Kicker om het 'on' gevoel te krijgen en krachtwinst wat weer van meerwaarde kan zijn gedurende je kuur omdat je meer kgs pakt -> gainz. Plus als je bijv. winny pakt, harde look. (if no >15VP)

Zou als eerste kuur echt geen 3-4 dingen gaan stacken als je ergens kut sides van hebt oid weet je niet waardoor het komt.

vind je vet maar hoog voor n bulk kuur (wat meestal neerkomt op test deca/dbol )

wil je op 20 eindigen ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
vind je vet maar hoog voor n bulk kuur (wat meestal neerkomt op test deca/dbol ) wil je op 20 eindigen ofzo?

Nee, maar heb alle een hele tijd mijn VP niet meer gemeten, en heb wat HIIT gedaan enzo, dus denk dat het wel wat lager is.

2m

99kg

16%

Oh broeder.

Laatst bewerkt:
Zeiden ze ook tegen Jay toen ie begon en zie waar die nu staat.

:exactly:

vaak dat gebash idd. als je weet hoe het spel werkt, discipline en doorzettingsvermogen hebt. weet hoe je lichaam werkt en waar jouw lichaam het beste op reageert. what da prob.

oke 1 ding, wel een acceptabele basis.

Terug
Naar boven