Turdie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 2m
- Massa
- 98kg
Ik wil graag gaan beginnen aan een massa kuur, is Dianabol dat het beste, of beter beginnen met Deca?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga eerst maar eens zoeken en lezen in deze sectie.Ik wil graag gaan beginnen aan een massa kuur, is Dianabol dat het beste, of beter beginnen met Deca?
De vochtkweker ja.Dbol is DE massakweker. Ik adviseer je wel om je nog even in te lezen.
Ga eerst maar eens zoeken en lezen in deze sectie. ---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ---------- De vochtkweker ja.

Verdorie, hij stond uit

Maar ik heb gelezen dat Dianabol slecht kan zijn voor de lever, en dus Deca injecteren beter is, omdat het dan meteen in je bloed zit en het niet langs je lever hoeft. Maar wat zijn de voordelen van Dianabol ten opzichte van Deca?
injecteren is altijd gezonder dan orals. maar denk dat dit je eerste kuur is/word of niet ? pak dan gewoon Test E met evt. en kicker.
Ja eerste kuur. Maar waarom eerste kuur Test E met kicker?
vind je vet maar hoog voor n bulk kuur (wat meestal neerkomt op test deca/dbol ) wil je op 20 eindigen ofzo?
Nee, maar heb alle een hele tijd mijn VP niet meer gemeten, en heb wat HIIT gedaan enzo, dus denk dat het wel wat lager is.

Ik wil graag gaan beginnen aan een massa kuur, is Dianabol dat het beste, of beter beginnen met Deca?
Test-E 500mg 1-10
Deca 400mg 1-10
Dbol 40mg/ed 1-6
nakuur 20mg/ed 12-15
Massa 100 procent garantie

Zeiden ze ook tegen Jay toen ie begon en zie waar die nu staat.

vind je vet maar hoog voor n bulk kuur (wat meestal neerkomt op test deca/dbol )
wil je op 20 eindigen ofzo?
Precies, je gaat echt geen 4% vet gainen als je een beetje schoon bulkt.