XXL Nutrition

MASSA kuur

muscleboy

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Na veel opzoekwerk en research gedaan te hebben ben ik tot de volgende (voorlopige) massa kuur gekomen.

Week 1 - 2 : 1000 mg test cypionaat / week
Week 1 - 2 : 1000 mg boldenone / week
Week 3 - 11: 500 mg test cypionaat / week
Week 3 - 11 :500 mg boldenone / week
Week 14 : 100 mg clomid / dag
Week 14 : 40 mg nolva / dag
Week 15-16 :50 mg clomid / dag
Week 15-16 :20 mg nolva / dag

Deze kuur zou maar voor oktober-november zijn aangezien ik nu de eerste week(van 6 weken) bezig ben met een test prop-tren ace-winstrol kuurtje.

Waarom 11 weken : bij 10 weken zou ik 500mg boldenone over hebben... :grumble:

Waarom test cypionaat en boldenone?
Boldenone omdat het deftige massa aanzet en je er een reuze honger van krijgt... :D
Test cypionaat omdat het ook een langwerkende ester is zoals boldenone.
Hierdoor ook de frontload van 1000 mg van elk de eerste 2 weken zodat het toch iets vroeger begint te werken .

Stats:
Leeftijd : 23jaar
Gewicht voor het moment 92 kg
Lengte : 1.83m
Vetpercentage voor het moment 12
Trainingsjaren : 5 jaar

Graag jullie commentaar of eventuele wijzigingen.

opzich niets mis mee!
heb je al eens ervaring gehad met boldenone?
vind het zelf namelijk niet "het" middel om te bulken.
heb zelf de hongeraanvallen niet zo ervaren.
ik denk dat je met deca en een anti-e meer massa kan aanzetten namelijk!
wil je voor leanmass gaan, boldenone is your thing!

• Topic Starter Topic Starter
heb al ervaring met boldenone en moet zeggen dat ik een constant hongergevoel had

Geen HCG dus?

Mss handig als je je kuurverleden erbij zet, want dit is idd een heftige massa kuur.

hongergevoel met boldenone is HEEL persoonlijk. Verwacht er niet te veel van. Volgens mij zijner meer mesen die een geen hongergevoel van krijgen van die het wel krijgen.

Pumpin' zei:
hongergevoel met boldenone is HEEL persoonlijk. Verwacht er niet te veel van. Volgens mij zijner meer mesen die een geen hongergevoel van krijgen van die het wel krijgen.

Bro, hij zegt toch dat hij al ervaring heeft met bold en er een constant honger gevoel van krijgt?

Dit is mijn 4e kuur(eigenlijk 5e kuur, 1 moeten stopzetten na enkele weken) .
Ben nu bezig met test prop , tren ace , winstrol voor 6 weken.
Daarvoor sus , deca voor 10 weken.
Daarvoor boldenone , test voor 10 weken, waarvan ik wel tevreden was, vooral van het hongergevoel...

Ik vind het er prima uit zien verder.

muscleboy zei:
Dit is mijn 4e kuur(eigenlijk 5e kuur, 1 moeten stopzetten na enkele weken) .
Ben nu bezig met test prop , tren ace , winstrol voor 6 weken.
Daarvoor sus , deca voor 10 weken.
Daarvoor boldenone , test voor 10 weken, waarvan ik wel tevreden was, vooral van het hongergevoel...

Hmm, ik vind je stats dan wel een beetje tegenvallen gezien je kuurverleden. Als je steeds teveel massa verloor na het kuren hoop ik dat je nu een beter plan hebt.

1 maandje tussen de kuurtjes kerel? Wat als ik het goed lees moet je nu nog 5 weken tot je nakuur. Dan 4 weekjes nakuur en dan tel ik eind augustus........en dan in october weer beginnen?
Je verdoet je lichaam en geeft het geen tijd te wennen en zich inte stellen op een nieuwe evenwicht.

Bezint eer ge begint.

Elmo zei:
1 maandje tussen de kuurtjes kerel? Wat als ik het goed lees moet je nu nog 5 weken tot je nakuur. Dan 4 weekjes nakuur en dan tel ik eind augustus........en dan in october weer beginnen?
Je verdoet je lichaam en geeft het geen tijd te wennen en zich inte stellen op een nieuwe evenwicht.

Bezint eer ge begint.
Tzal voor november zijn hoor.

axestream zei:
Hmm, ik vind je stats dan wel een beetje tegenvallen gezien je kuurverleden. Als je steeds teveel massa verloor na het kuren hoop ik dat je nu een beter plan hebt.

Ben een serieuze periode ziek geweest , waardoor ik redelijk wat massa moeten inleveren heb. :mad:

Terug
Naar boven