XXL Nutrition

Massakuur

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Bbers ik wil mijn 2de kuur gaan doen over enkele weken. Vorig jaar 500 test e gedaan nu wil ik iets meer maar twijfel nog wat vinden jullie

Doel: zoveel mogelijk massa over houden NA de kuur
ik wou eigelijk 2x 2ml.zetten maar denk dat 3 voldoende is of niet? En.dan.1x pw zetten
Kuur 1
1-12 500 test e
1-10 tren 200

Of

Kuur 2
1-12 500 test e
1-10 200 deca

Nakuur
15-18 20 mg nolva

Pregnyl wel of niet?

Ik zou dan eerder voor de deca gaan aangezien de tren aan de lage kant is + tren in een tweede kuur zou ik zeker nog niet doen. Als nakuur 3weken Nolvadex volstaat, je kan misschien Arofixen combineren met Nolvadex in de nakuur. Je wil zoveel mogelijk massa overhouden NA de kuur maar dat hangt allemaal van jezelf of, als je PCT goed is een goed blijft eten dan zul je zoveel mogelijk massa overhouden.. Maar massa verliezen doe je altijd na een kuur, + vocht

Ik zou dan eerder voor de deca gaan aangezien de tren aan de lage kant is + tren in een tweede kuur zou ik zeker nog niet doen. Als nakuur 3weken Nolvadex volstaat, je kan misschien Arofixen combineren met Nolvadex in de nakuur. Je wil zoveel mogelijk massa overhouden NA de kuur maar dat hangt allemaal van jezelf of, als je PCT goed is een goed blijft eten dan zul je zoveel mogelijk massa overhouden.. Maar massa verliezen doe je altijd na een kuur, + vocht

kerel arofixen is nolva+aromasin en dan wil je het er nog bij gooien ook....overdoseren dus. voorderest ziet kuur 2 er wel lekker uit. misschien nog een kickstart ook.

mijn kuur is 50mg danabole per dag en spuit 2.5ml sust in de week maar wil weten of ik zo massa opbouw en of dat samen wel goed werkt

hahahahahaha OMG de AAS sectie loopt wel erg hard achteruit

mijn kuur is 50mg danabole per dag en spuit 2.5ml sust in de week maar wil weten of ik zo massa opbouw en of dat samen wel goed werkt

50 mg leereensmanieronole zou pas aanzetten.

On topic:
-pregnyl zijn wat pro's en con's over te vinden maar merendeel vind ik er pro's over.
-zou kickstart doen
-zou kuur 2 als 2de kuur doen
-nakuur ziet er goed uit

Werkt dat een beetje dan, danabole?
Ik ken het nog niet.

OT. Kuur 2 is goed. Zou voor die gaan. Succes

• Topic Starter Topic Starter
En deca op 200 zetten en dan 3ml 1x pee weel
Of beter deca op 400 2x pw prikken

1, je bent niet toe aan kuren
2, je weet er geen fl**ker vanaf
3, je lichaam is nog niet toe aan kuren
4, je hersenpan is ook nog niet toe aan kuren
5, denk even na, je bent nog niet toe aan kuren...

ik zou als ik jou was niet kuren,

en dan 3 weekjes arofixen pakken.
succes man!

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 10:32 ----------

en zie trouwens niemand naar stats vragen.. de ts is al zo slim om het niet neer te planten ;)

Hoezo weet ik er niks van waar haal je dat dan uit?
Omdat ik twijfel tussen 3 of 4 ml ?

En de reden dat ik over pregnyl twijfel is omdat hier veel mensen.het doen en.mijn trainingmaten.nooit

Stats 1,83 87 kilo 10 % 3jaar trainen voeding momenteel op 3700kcal

sorry, my bad. ik reageerde eigenlijk op Huizen, dacht dat het zijn topic was. :D

Kuur 2 man, 200mg deca is voldoende al heb je de stof nog nooit gehad.

1ml test met halve ml deca om de 4 dagen.

preg is imo redelijk verwaarloosbaar, maar ik herstel gemakkelijk. ik weet niet hoe je herstel is.

misschien beter hmg? maar das wel weer redelijk aan de prijzige kant.

sorry, my bad. ik reageerde eigenlijk op Huizen, dacht dat het zijn topic was. :D

Kuur 2 man, 200mg deca is voldoende al heb je de stof nog nooit gehad.

1ml test met halve ml deca om de 4 dagen.

preg is imo redelijk verwaarloosbaar, maar ik herstel gemakkelijk. ik weet niet hoe je herstel is.

misschien beter hmg? maar das wel weer redelijk aan de prijzige kant.

Toch in 2x zetten? Reden? Stabielere bloedwaardes?

yes, stabielere waardes. om de week is echt not done.

Terug
Naar boven