Fitness Seller

massawinst hoe zit dat nu!

THE WATCHER

Novice
Waardering
0
Hiermee zou ik graag ervaringen willen delen met anderen wat te verwachten van massawinst indien je alles volgens de regels der kunst doet met betrekking tot voeding e.d. en op welke zaken je kan zien dat je verkeerd bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees geregeld +/- 0,5 kg per maand,goede richtlijn?

Ik lees geregeld +/- 0,5 kg per maand,goede richtlijn?

Dat vind ik vaak onzin.

Iedereen is anders en ieder lichaam reageert anders. Hoe dan ook, mensen die claimen 20kg in 3 maanden te zijn aangekomen, houden er vaak geen rekening mee dat ze ook vocht en vet gainen, puur spier gainen is nou eenmaal lastiger.

Denk als je voor massa winst gaat je 3 dingen moet doen:

- Flink trainen (zware compounds, niet je tijd verknoeien aan isolatie shit)
- Goed eten (veel, eiwit en kh rijk)
- Zorgen voor voldoende rust

Succes.

Richtlijnen zijn inderdaad niet nodig. Eet gewoon goed, train hard en slaap/rust genoeg, en je zult gewoon groeien. Dat de een dit sneller doet dan een ander is nou eenmaal zo vast gelegd in je genen. Dit zuigt, maar je kan er niks aan doen.

Verder is het vaak zo dat mensen met richtlijnen extra veel gaan eten, om maar die 0,5kg per maand te halen, waardoor er dus ook meer rotzooi food tussen zit -> vetopslag -> hoog bf.

Persoonlijk vind ik kracht richtlijnen interresanter. Zet gewoon voor jezelf een doel, bijvoorbeeld iets als:

NU:
BP 100
DL 170
SQ 140
MP 70
BOR 100

Half juni volgend jaar:
BP: 120
DL: 200
SQ: 180
MP: 90
BOR 120

dat vind ik vaak onzin.

Iedereen is anders en ieder lichaam reageert anders. Hoe dan ook, mensen die claimen 20kg in 3 maanden te zijn aangekomen, houden er vaak geen rekening mee dat ze ook vocht en vet gainen, puur spier gainen is nou eenmaal lastiger.

Denk als je voor massa winst gaat je 3 dingen moet doen:

- flink trainen (zware compounds, niet je tijd verknoeien aan isolatie shit)
- goed eten (veel, eiwit en kh rijk)
- zorgen voor voldoende rust

succes.

+1

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt alvast voor de reactie kerels!ik begrijp dat het inderdaad genetisch is bepaald hoe snel of traag je groeit,had iets te maken met de hoeveelheid van de verschillende spiervezels je hebt zeker was het niet?
Is er een manier om uw natuurlijke grens te schatten?

grtz

Bedankt alvast voor de reactie kerels!ik begrijp dat het inderdaad genetisch is bepaald hoe snel of traag je groeit,had iets te maken met de hoeveelheid van de verschillende spiervezels je hebt zeker was het niet?
Is er een manier om uw natuurlijke grens te schatten?

grtz

Ik denk dat je je geschatte grens beter niet kan weten, dan hou je het constant in je achterhoofd. Stel je zou eigenlijk meer kunnen dan gaat het je alleen maar tegenhouden. Waar zou je het voor nodig hebben?

1 kg per week is zelfs in een kuur voor de helft ver of vocht.

Terug
Naar boven