AndroidHealthClinic

mast-e / winstrol

Kijkend na de side effects van tren heb je zeker helemaal gelijk,maar de effectiviteit ervan is meer dan goed.

daar bij blijft wel een nakuur alleen op nolvadex 20mg ga je niet alles op recht trekken.

Hcg kan erbij, is geen noodzaak. 2x250iu pw

Kijkend na de side effects van tren heb je zeker helemaal gelijk,maar de effectiviteit ervan is meer dan goed.

daar bij blijft wel een nakuur alleen op nolvadex 20mg ga je niet alles op recht trekken.

Goed, en waarmee ga je het dan wel recht trekken volgens jou?

Je Kan er de eerste 2 weker van de nakuur aromasin bij doen als je tren neemt.

De nieuwe DBB goeroe?
Hoe ziet jou nakuur eruit dan na een Tren kuur?

Jongens, het gaat niet eens om tren. Alleen mast/winny.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, ik laat me niet ompraten omdat nolva niet zou volstaan voor tren, ik weet niet waar die jongen die info vandaan haalt, maar ben van mezelf goed op de hoogte. Kuurtje staat, verwacht hardheid van masteron

Ben benieuwd, wie heeft het verlossend antwoord.

Dit ivm oestrogeen neem ik aan, goede tip. Aangepast, hou hem wel op 10 weken.

1 - 4: 40mg winstrol tab.
1 - 10: 400mg mast-e.
1 - 10: 250mg test-e

Erg interessante kuur, de motivatie achter dit kuurtje deel ik helemaal. Na mijn tweede kuur met tren schrik ik van mijn herstel. Zit nu ruim 5 weken in de PCT en het gaat nu iets beter....Volgende kuur denk ik geen tren meer te pakken. Ook heb ik het idee dat veel test zetten niet altijd nodig is. Ik zou deze kuur ook lekker met 250mg zetten, volgens mij heb ik vorige kuren onnodig veel gepakt. En mast e, ik vond het een fijn middel. Ik had bijvoorbeeld nauwelijks acne. Wel had ik een enorme libido dip maar of dat de tren, test of mast was (of combi) weet ik dus niet.

Laatst bewerkt:
Erg interessante kuur, de motivatie achter dit kuurtje deel ik helemaal. Na mijn tweede kuur met tren schrik ik van mijn herstel. Zit nu ruim 5 weken in de PCT en het gaat nu iets beter....Volgende kuur denk ik geen tren meer te pakken. Ook heb ik het idee dat veel test zetten niet altijd nodig is. Ik zou deze kuur ook lekker met 250mg zetten, volgens mij heb ik vorige kuren onnodig veel gepakt. En mast e, ik vond het een fijn middel. Ik had bijvoorbeeld nauwelijks acne. Wel had ik een enorme libido dip maar of dat de tren, test of mast was (of combi) weet ik dus niet.

Op tren had ik een verschrikkelijk herstel, ging langzaam en libido kwam laat weer op. Ik wijd dit probleem aan de tren, op DHT's heb ik dit niet.

waarom heeft iedereen op tren een verschrikkelijk herstel?
vanaf week 1 hcg erbij
test 4 weken langer doortrekken dan de tren

waarom heeft iedereen op tren een verschrikkelijk herstel?
vanaf week 1 hcg erbij
test 4 weken langer doortrekken dan de tren

Done!

Na mijn eerste kuur had ik ook jou mening dat mits je zaken als HCG goed doet, test langer dan tren en goed nakuurt tren best meevalt. Nu weet ik dat niet zo zeker meer. Ben ook zelden zo down geweest als afgelopen weken, mentaal gezien dan. Ik weet hoe lekker tren is maar ben erg benieuwd wat een kuurtje zonder tren brengt. En toevallig had ik ook het kuurtje van Stefan in mijn hoofd. Na een hele lange tijd dan want eerst maar eens echt herstellen nu.

natuurlijk zijn alle aas persoonsgebonden, maar herstel gaat op zich wel goed bij mij.
In ieder geval geen reden om geen tren te gebruiken

@Stefan ga je je nieuwe kuur ook loggen?

Als daar interesse voor is, geen probleem. Iedereen die het wil volgen, reply svp.

Terug
Naar boven