MuscleMeat

Mast toevoegen?

Helias

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ben bezig met een Test E 500mg kuur van 10 weken en heb gisteren de 2e inject gezet, kan ik nog mast toevoegen of ben ik te laat?

• Topic Starter Topic Starter
En dan 100mg Mast P e3d ofzo?

Mast p zet je om de dag. Mast e kun je ook doen.

Ik zou 400-600mg mast e per week doen. Dat kan nog net als je je gear in een week kan zetten.

Verder nog bijwerkingen gehad? Zoals meer lichaamshaar en gezichtshaar enzo?

Nee geen mast erbij doen. Puur om de reden dat mast alleen zin heeft als je laag in vp zit ;). Mast zorgt voor hardheid geen massa en hardheid boven de 8% kun je vergeten dus laat mast er lekker uit. Pak dan liever tren zodat je vp zakt en mocht die ver genoeg zakken dan kun je de laatste 4 weken altijd nog kortwerkende mast erbij doen.
Kortom mast heeft voor nu totaal geen meerwaarde

Nee geen mast erbij doen. Puur om de reden dat mast alleen zin heeft als je laag in vp zit ;). Mast zorgt voor hardheid geen massa en hardheid boven de 8% kun je vergeten dus laat mast er lekker uit. Pak dan liever tren zodat je vp zakt en mocht die ver genoeg zakken dan kun je de laatste 4 weken altijd nog kortwerkende mast erbij doen.

Zou tren wel willen proberen, maar ben een beetje bang van de sides aangezien ik van winny een depressie kreeg =/

Zal wel ff gewoon alleen bij test blijven dan ;)
Misschien reageer ik er wel heel goed op en is test alleen al meer dan genoeg.. we'll see

Zal wel ff gewoon alleen bij test blijven dan ;)
Misschien reageer ik er wel heel goed op en is test alleen al meer dan genoeg.. we'll see

Als het je 1e kuur is, en daar lijkt het op afgaande op deze reactie, altijd alleen test laten lopen. Leer wat Test met je doet en je kunt volgende kuren andere producten gaan toevoegen.

Buiten dat het zeker wel droge massa aanzet (liefst wel wat hoger gedoseerd), heeft het ook nog a-oestrogene werking. Prima om vochtretentie gering te houden.

Buiten dat het zeker wel droge massa aanzet (liefst wel wat hoger gedoseerd), heeft het ook nog a-oestrogene werking. Prima om vochtretentie gering te houden.

Hmm dus jij zegt dat ik het best kan toevoegen.. wat is het nou???? haha

zeker wel!

Als het je 1e kuur is, en daar lijkt het op afgaande op deze reactie, altijd alleen test laten lopen. Leer wat Test met je doet en je kunt volgende kuren andere producten gaan toevoegen.

wat als je de eerste 6 weken test e pakt en geen bijwerkingen krijgt...gaan er dan nog bijwerkingen op kunnen treden in die laatste 4-6 weken van je kuur? zo nee, dan zou je iets extras erbij kunnen pakken?
ik snap dat je zegt , 1e kuur gewoon test...maar kan je ingaan op bovenstaande?

edit; zou je er sowieso ook geen hcg bij zetten, die eerste kuur?

wat als je de eerste 6 weken test e pakt en geen bijwerkingen krijgt...gaan er dan nog bijwerkingen op kunnen treden in die laatste 4-6 weken van je kuur? zo nee, dan zou je iets extras erbij kunnen pakken?
ik snap dat je zegt , 1e kuur gewoon test...maar kan je ingaan op bovenstaande?

Kan idd nog maar zo wat optreden ja. Zie niet in waarom je je 1e kuur meteen een hoop stuff moet toevoegen. Kijk rustig wat het met je doet, op 500 mg TestE ga je ook als je voeding goed zit echt wel een kilo of 5 of 6 over houden. Het kan uiteraard altijd, zat mensen die al meteen met dingen als Tren of deca ofzo beginnen.

Kan idd nog maar zo wat optreden ja. Zie niet in waarom je je 1e kuur meteen een hoop stuff moet toevoegen. Kijk rustig wat het met je doet, op 500 mg TestE ga je ook als je voeding goed zit echt wel een kilo of 5 of 6 over houden. Het kan uiteraard altijd, zat mensen die al meteen met dingen als Tren of deca ofzo beginnen.

ik zi met een paar doosjes var in me maag en aangezien ik toch maar gewoon begin met injecteren dacht ik leuk om de eerste 6-7 weken te bulken en dan te eindigen met een cutje van 3-4 weken ondersteund met die var, sorry dit is een beetje offtopic nou :(

Terug
Naar boven