AndroidHealthClinic

Mast toevoegen?

• Topic Starter Topic Starter
ik zi met een paar doosjes var in me maag en aangezien ik toch maar gewoon begin met injecteren dacht ik leuk om de eerste 6-7 weken te bulken en dan te eindigen met een cutje van 3-4 weken ondersteund met die var, sorry dit is een beetje offtopic nou :(

Verlies je door die cut dan juist niet weer alles wat je in die weken ervoor hebt opgebouwd?

ik zi met een paar doosjes var in me maag en aangezien ik toch maar gewoon begin met injecteren dacht ik leuk om de eerste 6-7 weken te bulken en dan te eindigen met een cutje van 3-4 weken ondersteund met die var, sorry dit is een beetje offtopic nou :(
Dat kan, maar het lijkt me zonde van je kuur. Je kunt in die 3-4 weken nog massa aankomen, en afvallen kun je ook zonder AAS doen.

Verlies je door die cut dan juist niet weer alles wat je in die weken ervoor hebt opgebouwd?
Lijkt me niet, spiermassa verliezen tijdens je kuur.

ik dacht juist slim om te cutten tijdens kuur om dat je daar je massa makkelijk vasthoudt, terwijl het na je kuur, wanneer je test extra laag is juist dom is om te cutten

Direct na het bulken cutten schijnt, ook met AAS, gewoon dom te zijn. Doe het dan andersom, eerst cutten en dan een cleanbulk erin.

Ik zou na die test E een 3/4 weken mast gebruiken niet met de bedoeling nog te gainen maar enkel om wat er wat droger uit te zien en wat meer definitie. Vanaf week 1 mast in een kuur te gooien vind ik weinig nut hebben

---------- Toegevoegd om 06:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:00 ----------

ik dacht juist slim om te cutten tijdens kuur om dat je daar je massa makkelijk vasthoudt, terwijl het na je kuur, wanneer je test extra laag is juist dom is om te cutten
Ik cut ook vaak enkele weken voor het eind van een kuur omdat je het verlies van massa dan beperkter is dan wanneer je op een lagere dosis test zit. Ik zit wel nu wel nooit in een periode dat ik zonder test zit maar denk dat wanneer je gaat cutten in de periode dat je helemaal geen test aanmaakt zoieso geen goed idee is, als er geen test aangemaakt word heb je snelle spierafbraak en dan nog eens onder je dagelijkse behoefte te gaan eten ga je meer verliezen dan je gewonnen hebt denk ik

Ik zou na die test E een 3/4 weken mast gebruiken niet met de bedoeling nog te gainen maar enkel om wat er wat droger uit te zien en wat meer definitie. Vanaf week 1 mast in een kuur te gooien vind ik weinig nut hebben

Ik cut ook vaak enkele weken voor het eind van een kuur omdat je het verlies van massa dan beperkter is dan wanneer je op een lagere dosis test zit. Ik zit wel nu wel nooit in een periode dat ik zonder test zit maar denk dat wanneer je gaat cutten in de periode dat je helemaal geen test aanmaakt zoieso geen goed idee is, als er geen test aangemaakt word heb je snelle spierafbraak en dan nog eens onder je dagelijkse behoefte te gaan eten ga je meer verliezen dan je gewonnen hebt denk ik
Dat moet je inderdaad zeker niet doen, cutten als je testosteronspiegel nog niet hersteld is.

Buiten dat het zeker wel droge massa aanzet (liefst wel wat hoger gedoseerd), heeft het ook nog a-oestrogene werking. Prima om vochtretentie gering te houden.

Hmm dus jij zegt dat ik het best kan toevoegen.. wat is het nou???? haha

+1 Tren e.d zou ik niet aanraden om toe te voegen bij de eerste kuur. Mast kan wel goed en de extra sides die je kan krijgen van mast naast dat je al test zet.....hoogstens puisten want dat hebben sommige met mast. Heel erg belangrijk is deze discussie niet, het gaat je geen kilo's geven en hardheid alleen als je laag in vp zit.....het geeft mij wat minder bloat en iets aan kracht heb ik het idee. Maar ja het kost wel geld en het zijn vooral wel weer ml die je zetten moet......

Terug
Naar boven