XXL Nutrition

Master Olympia in Europa ?

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Een tijdje terug had ik al een mailtje ontvangen van de "echte" :eek: Dave Hawk :cool: dat de Masters Olympia niet door ging i.v.m. de financien en het
te vormen deelnemers veld.

Nu hoorde ik het gerucht dat de Masters Olympia waarschijnlijk naar Europa zal verhuizen omdat hier wel genoeg potentieel is om het e.a. rond te krijgen.
Denk dat de organisatie dan ook een aardige line up zou kunnen benaderen met voormalig (voornamelijk uit Europa) top bb-ers :yes: , wacht dacht je van:
Berry de Mey (Nederland)
Appie Steenbeek (Nederland)
Arnold Buurman (Nederland)
Ricardo Gya (Nederland)
Glenn Gravenbeek (Nederland)
Jack van der Steen (Nederland)
Josef Grolmus (Duitsland)
Frank Hillebrand (Duitsland)
Ronald Matz (Duitsland)
Herman Hoffend (Duitsland)
Ulf Larsson (Zweden)
Gier Borgan Paulsen (Noorwegen)
Roberto Zardinoni (Italie)
Armando Defant (Italie)
Olev Annus (Finland) :eyebrow:
Keijo Reiman (Finland)
Miroslaw Daszkiewcz (Polen)
Sammir Bannout (Libanon)
Claude Groulx (Canada)
Dave Hawk (USA)
Aaron Baker (USA)

Bestaat er dus een grote kans dat Nederland een winnaar af zal leveren ;)
Zou wel gaaf zijn... :thumbs:

Gaat niet gebeuren.
De meeste van hen zijn lichaamlijk,geestelijk een wrak.

Zou inderdaad een geweldige ervaring zijn. Sterker nog, dat is eigenlijk een line up waar je alleen maar van kan dromen. En eerlijk gezegd doe jij dat ook: die deelnemers bedenk je nu zelf toch? Het is toch niet zo dat die Dave Hawk aangegeven heeft dat die deelnemers zouden kunnen komen?

Maar het ziet er inderdaad heel mooi uit. Ik vraag me trouwens af wat er met een aantal van die atleten is gebeurd. Berry de Mey bijvoorbeeld, daar heb ik al heel lang niks van gezien of gehoord.

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemers die ze kunnen benaderen droom ik erbij :zzz: .....vond het wel een mooi rijtje :dance:. Dave Hawk had zelf graag deel willen nemen, 1e plaats geeft namelijk recht op deelname aan de Mr. O. Dave Hawk zelf pakt nu een andere pro-wedstrijd.

Las ergens op een site dat een groot supplementen merk in Europa hier wel brood in ziet als ze een aardige line up kunnen realiseren ;) , heb ze alvast een handje geholpen met dit lijstje :study: :D

Van Berry de Mey heb ik ook al heel lang niks gehoord :mad:, van het weekend nog wel
Appie Steenbeek gezien, is nog altijd super huge :thumbs:

Had iig gehoord dat Berry de Mey niks meer met bodybuilding te maken wil hebben, jammer imo.

Is berry de mey niet al heel erg oud?

• Topic Starter Topic Starter
Weet het niet precies :dunno:, denk ergens voor in de veertig :eek: , nog niet zo oud dus ;)

Jack van der Steen die wint dat is zeker die ziet er echt top uit die kan zow het podium op. :cool:

voor zover ik weet wil sjaak meedoen aan de master olympia alleen weet ik niet wanneer hij vraagt eerst zijn prof card aan.

Terug
Naar boven