MuscleMeat

Masteron vs Winstrol depot

Bezoekers in dit topic

hahaha, leg gewoon uit.. Ga geen uren zoeken omdat jij iets beweerd waar ik nog nooit van gehoord heb..
 
Ik heb zelf ook een vraag met betrekking tot deze twee.

Ik heb zelf bij iedere kuur die ik heb gehad winstrol genomen. Elke keer ben ik tevreden geweest over het resultaat. Nu ben ik de volgende keer van plan de winstrol te vervangen door masteron.Dit omdat het vriendelijker voor de lever is.

Mijn vraag is nu, kan iemand me uit ervaring vertellen welke voor- en nadelen er nog meer zijn bij deze omschakeling?

Alvast bedankt.

P.s. Waarom zou je een DHT-blocker nemen als je een DHT-variant zoals masteron en winstrol gebruikt? Waarom zou je Überhaupt een DHT-blocker nemen als je met BB bezig bent, zeker wanneer je gebruikt?

waar baseer dat op; dat masteron vriendelijker voor de lever is dan winstrol?

(uitgaande dat we het allebei over de depot-versie hebben uiteraard)
 
@ Loo Winstrol is gealkaloidiseerd:scratch: (17-alpha alkylated) en zover ik weet masteron niet. Daarom lijkt het mij vriendelijker voor de lever.

WINSTROL:
Slightly less hepatoxic than most 17-alpha alkylated substrates, so it can be used a bit longer, as long as 8 weeks, but longer than that is not wise. Elevation of liver values is quite common

Be sure to get liver values checked if you use for longer than 6 weeks on end.

MASTERON:
There is simply no need for alternate drugs and because its an esterified injectable there is no hazard to the liver worth mentioning either.

(van Big Cat)

Nu nog een antwoord op mijn vraag en ik ben weer tevreden.:knipoog:
 
waar baseer dat op; dat masteron vriendelijker voor de lever is dan winstrol?

(uitgaande dat we het allebei over de depot-versie hebben uiteraard)

zucht....loo wel scherp blijven!!!! anders begin je op mij te lijken.
had deze vraag eerder aanstaande maandag verwacht dan een gewone dinsdagavond:D
 
Oke flikkers, ik geef het toe; ik wist niet dat de injects ook 17-alpha alkylated was. Zal wel te maken hebben met het feit dat het op waterbasis is.

Nu antwoord op je vraag;

ik denk dat het er een paar grote verschillen tussen winstrol en masteron zijn;

* van winstrol schijn je ook een behoorlijke krachtstoename te krijgen, van masteron heb ik dat nog nooit gehoord.

* uiteraard wordt je van winstrol ook droog en hard, maar naar mijn mening is masteron (bij laag vet %) hierin nog echt superieur. De keren dat ik jongens heb zien kuren met masteron was het gewoon opvallend hoe droog en hard ze werden, iedereen was ook zeer te spreken.
Ik heb het idee dat deze eigenschap bij winstrol minder op de voorgrond ligt.

Daarom zou mijn voorkeur naar masteron gaan (+ beter voor het levertje + het feit dat masteron ook op oliebasis is, dus niet apart prikken of pijnlijke injects)
 
kracht ook door masteron.....of kwam dat door die 200mg trennie die ik er dagelijks naastzette...hmm i wonder..
 
kracht ook door masteron.....of kwam dat door die 200mg trennie die ik er dagelijks naastzette...hmm i wonder..

ja maar jij nam stiekem ook 3 tabs oxy voor het trainen, daar wordt je ook ietsje sterker van
 
Bedankt voor het antwoord.

Zal Masteron worden, aangezien kracht niet mijn eerste doel is. Komt toch niet op m'n borst te staan hoeveel ik bankdruk.

Winstrol neem ik voor de afwerking, dus harder en droger worden. Als dit met masteron nog beter gaat, is de keuze snel gemaakt.


Het beste.
 
gaat om dezelde reden met masteron aan de gang in de volgende kuur ;
als deze masteron het zelfde werkt als de masteron van een jaar of tien terug is het owke ;)
 
Back
Naar boven