AndroidHealthClinic

masterone libido

proviron is idd een goed advies voor een kuur met deca of andere 19-nor varianten..tav het libido

masteron,winny en proviron hebben de eigenschappen om SHBG waardes te verlagen, waardoor de verhouding vrije test toeneemt..bij een combi van test/masteron is proviron tijdens de kuur dus overbodig imo..

Lieverd, zei ik TIJDENS de kuur???

verhoogd masterone je libido of maakt die je impotent

masteron is een steroide, als het je libido zou verhogen is het slechts kunstmatig.

ja daarom met die deca kreeg ik echte problemen met mijn derde been en dat moet ik niet meer hebben vandaar deze vraag

Lieverd, zei ik TIJDENS de kuur???

het ging toch om het feit of masteron zou zorgen voor een verlaagd libido tijdens de kuur? aangezien topicstarter vorige kuur met deca last had met zn pielemoos ???

ik zag nergens nakuur voorbij komen vandaar..en aangezien hij masteron zou gaan gebruiken..leek proviron mij overbodig in deze..;) :cool:

:kiss:

Ik lees nu pas dat je 10 bent!! :eek:
respect voor je kennis!

Maar ik was in de veronderstelling dat ie het in zn nakuur wou pakken....my bad dan??
Hoe dan ook, masteron is een onderdrukker net als iedere aas.

Wat je ook ondervind TIJDENS je kuur, na je kuur kan dat echt wel de andere kant op slaan.

eensch!

masteron is geil...damn ik lever veel nuttige input laatste tijd..not..

masteron virgin hier, moet ik dan ook maar es werk van maken, volgende kuur allesinds...

Tot nu toe 2 keer masteron gebruikt, super spul.
Betere resultaten dan met winstrol.

winny is overrated
masteron is de shit!

Terug
Naar boven