XXL Nutrition

Masturberen in bieb kost man maandloon

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
Een rechter in Zweden heeft een man veroordeeld tot het betalen van 1.000 euro boete voor het masturberen in een bibliotheek. De man verklaarde dat hij alleen maar op zoek was naar wat opwinding. Een vrouw had hem betrapt in de leeszaal. De vrouw keek vreemd op in de bieb. De dader ging nog lopen maar tevergeefs. Ze kon hem vatten, meldt de Zweedse krant Sydsvenkan. Hij verontschuldigde zich maar helaas. Ze sleepte de boosdoerner voor de rechter en die veroordeelde hem tot het betalen van 1.000 euro boete, het equivalent van zijn maandloon. (vsv)

1.000 euro vind ik wel erg overdreven :o

Ik dacht dat die Zweedse vrouwen altijd geil waren. Als ze dat echt waren dan had deze vrouw zich even lekker laten nemen door deze man! Bahh... preutse wijven! Mag tegenwoordig ook niks meer...

Overdreven laag loon in ieder geval, zeker als je weet hoe duur Zweden is. Vind het wel een goede straf, voor hetzelfde geld vind je een kwakje van hem tussen het boek dat je hebt geleend bij de bieb.

slecht maandsalaris

Ja idd, zoals EricR zegt, laag salaris voor zo'n duur land! Maar ja, moet je maar niet in 't openbaar masturberen...

De dader ging nog lopen maar tevergeefs. Ze kon hem vatten, meldt de Zweedse krant Sydsvenkan. Hij verontschuldigde zich maar helaas. Ze sleepte de boosdoerner voor de rechter

:roflol: ik zie het al helemaal voor me. zal wel een klein ielig mannetje geweest zijn..

Hoe duur is die boete hier in Nederland eigenlijk voor masturberen in de Bruna?

Hoe duur is die boete hier in Nederland eigenlijk voor masturberen in de Bruna?

Hoezo, wil je weten wat je te wachten staat?

Ontopic: Laat die man, met 1000 euro in de maand heeftie vast geen pc met internet, hij moet zich toch ergens op rukken :D Hij had het wel beter thuis kunnen doen, maar ja :D

Terug
Naar boven