MuscleMeat

Materazzi: Je zus Zizou...

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
De Italiaanse voetballer Marco Materazzi heeft twee maanden na de finale van het WK in Duitsland zijn lezing gegeven van het incident met Zinedine Zidane. De aanvoerder van het Franse elftal moest het veld af nadat hij Materazzi een ziedende kopstoot gaf.

Materazzi weerspreekt dinsdag in de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport dat hij de moeder en zus van Zidane beledigde, zoals de Fransman heeft betoogd. De verdediger van Internazionale zegt dat hij reageerde op een hautaine opmerking van de vedette.

''Als je mijn shirt zo graag wil hebben, geef ik je het wel na de wedstrijd'', beet Zidane zijn tegenstander toe nadat die aan het tricot had getrokken. ''Ik heb liever je zus'', antwoordde Materazzi. Zidane ontstak daarop in woede en gaf de beruchte kopstoot, die zo pijnlijk het afscheid van de gelauwerde voetballer inluidde. Italië won ook nog eens de finale na strafschoppen.

Materazzi had zich verbaasd over die heftige reactie: ''Op het voetbalveld worden veel ergere dingen gezegd'', aldus de 33-jarige international in de krant. Hij nodigde Zidane uit voor een verzoeningsgesprek. ''Mijn deur staat altijd open. Kom Zizou, verontschuldig je''.

(bron:fok.nl)

Kan maar geen foto's vinden van die zus.... :D

Een haan hoeft zich niet te verontschuldigen, alleen aan kinderen en oudjes dat heeft die gedaan.

Dat is geen goed uitgangspunt voor verzoening. Kom, verontschuldig je. Beiden zullen bereid moeten zijn tot elkaar te naderen en gemeende excuses aan te bieden.

fotos van z'n zus wil ik!

Haahahaha, ik vond em wel goed eigenlijk

Ik vond het goed dat hij een kopstoot kreeg :D

op het nieuw vertelde ze 2 dagen na het voorval al wat materazzi zei, vertaald door een liplezer. Het was ongeveer zoiets:
'Ik heb liever je zus, de vuile h**r, en jij bent een vuile homo, ik pak je langs achter'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Is dát zijn zus?:(

Nja,als je kijkt naar de mond kan je er wel Zizou in zien:p

Ik geloof er echt geen ene reet van.

Denkd at die gast echt wel ergere dingen naar zijn hoofd gekriegen heeft de afgelopen jaren en dan voor zo iets helemaal door het lint gaan ???

Als het echt gebeurd is kan ik me wel voorstellen dat hij hem een kopstoot heeft gegeven, vuile k*t italiaan.

Daar herken ik zeker wel het gezicht van Zinedine in.

Maar kan een miljonair als Materazzi niet beter krijgen? ;)

Jij denkt dus dat Materazzi een relatie wilde met de zus van Zidane ???

Als het echt gebeurd is kan ik me wel voorstellen dat hij hem een kopstoot heeft gegeven, vuile k*t italiaan.

Ik vind het wel meevallen. In elke voetbalmatch worden ergere dingen gezegd, provocatie hoort er gewoon bij.

Die kopstoot zal Materazzi btw worst wezen; Zidane rood en Italië wereldkampioen :thumbup:

beste kopbal van het WK..:thumbup:

wel lekker wijf zo an sich :p

Jij denkt dus dat Materazzi een relatie wilde met de zus van Zidane ???

Ik vind het wel meevallen. In elke voetbalmatch worden ergere dingen gezegd, provocatie hoort er gewoon bij.

Die kopstoot zal Materazzi btw worst wezen; Zidane rood en Italië wereldkampioen :thumbup:

idd

Terug
Naar boven