MuscleMeat

Materazzi krijgt opnieuw kopstoot

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Bloedende Materazzi ontkent provocaties

29/1/2007 15:40

Marco Materazzi kreeg afgelopen zondag voor de tweede keer in bijna zeven maanden een kopstoot te verwerken. De verdediger van Internazionale werd geveld door Sampdoria-spits Gennaro Delvecchio, die net als Zinedine Zidane in de WK-finale rood kreeg.
Materazzi benadrukte na afloop dat hij de spits van Samp niet had uitgelokt. 'Delvecchio was net hard ingekomen op onze keeper. Ik heb hem gevraagd daarmee op te houden. Toen heeft hij me geraakt op mijn mond en kin en bloedde ik', legde de veelbesproken linkspoot uit.

De 33-jarige international ontkent sowieso aan provocaties te doen. 'Ik weet ook niet waarom in het doelwit ben. Maar hoe is het afgelopen in Berlijn? Wij wonnen. En was het resultaat tegen Sampdoria? Wij wonnen opnieuw. Als het zo gaat en ik heb niets gedaan, vind ik het prima. En als ik wel mijn boekje te buiten ga, zal ik mijn excuses aanbieden.'

:D

Materazzi scoort ook nog eens veel voor een verdediger, ideale speler dus :p.

Lekker voor die kl***zak. :D

Ik wil hem ook wel een kopstoot geven....mag'ie van mij winnen bij het zaklopen

Haha wat een vent he....logisch dat ie zegt dat hij nooit uitlokt. Kweet toch zker van wel;)

Mooi zo, hopelijk speelt die nog eens een keer tegen Campbell dan wordt die met een brancard afgevoerd.

Zidane had er beter een blijvend letsel aan over gehouden.

Wat ga ik goed. Ik heb echt zo'n hekel aan die gozer.

Prachtig:rolleyes:

Kopstoot Materazzi kost Delvecchio drie duels

Sampdoria moet het drie duels stellen zonder Gennaro Delvecchio. De middenvelder is geschorst voor zijn kopstoot aan het adres van Inters Marco Materazzi.
Ondanks het verweer te zijn geprovoceerd toonde de Italiaanse tuchtcommissie geen clementie voor Delvecchio. Sampdoria legde de middenvelder bovendien een boete op.

De straf is even zwaar als die van Zinedine Zidane, die in de WK-finale Materazzi ook met een kopstoot velde. Met één belangrijk verschil, voor de Franse oud-international had de schorsing geen gevolgen omdat hij zijn carrière heeft beëindigd.

Voor Materazzi zélf had het incident dit keer geen gevolgen. De verdediger werd afgelopen zomer nog voor twee duels geschorst vanwege zijn provocaties aan het adres van Zidane.

• Topic Starter Topic Starter
vet filmpje, weet iemand hoe dat eerste nummer heet?

1ste : Hate me now

2de : Realist Killaz

Terug
Naar boven