Fitness Seller

materiaal bb

ik ben 14 ;) als ik nou mn eigen centen verdiende ging ik heus wel dit kopen ipv een iphone ofzo. ik wilde zo'n 60 euro uitgeven

werk zoeken dan! ;)
werken bij de plus mag vanaf je 14e, je verdient ruim 3 euro netto in een uur, niet veel maar lang genoeg werken en die homegym van je komt wel!

• Topic Starter Topic Starter
werk zoeken dan! ;)
werken bij de plus mag vanaf je 14e, je verdient ruim 3 euro netto in een uur, niet veel maar lang genoeg werken en die homegym van je komt wel!

Is goed maar dan nog het probleem van ruimte er past hier geeneens een zon bankje voor bench press. Moet ik nu wachten tot mn 16 e of gwn een vriend zoeken in amsterdam met homegym?

Is goed maar dan nog het probleem van ruimte er past hier geeneens een zon bankje voor bench press. Moet ik nu wachten tot mn 16 e of gwn een vriend zoeken in amsterdam met homegym?

zonder bankje kom niet heel ver met het trainen van borst enz.
heb je niet nog een andere ruimte in je huis waar je je apparatuur dan neer kan zetten?
je kan ook gewoon dus beginnen met werken zoals ik zei, en dan een gym zoeken waarbij je met het geld wat je dan verdient een abbo bij kan betalen

He ik begin ook net en heb deze aangeschaft [Link niet meer beschikbaar] , goeie set, totaal 18kg. om te beginnen zeer geschikt kan altijd nog zwaardere gewichten bij bestellen. gr

sorry maar ik kan je link niet openen hij zegt dat de site niet bestaat. kun je het nog een x sturen?

Ik verdien ook 2.75,- per uur en kun je ook wel goed mee verdienen als zaterdags/vakantie-baantje. Als je wilt gaan werken gaat die homegym er zeker komen.

Terug
Naar boven